شناسهٔ خبر: 67260669 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تأکید استاندار لرستان بر تشکیل کارگروه مشترک دانشگاهی در استان

استاندار لرستان بر تشکیل کارگروه‌های تخصصی دانشگاه‌ها، به منظور تسهیل ارتباط موضوعی دانشگاه‌های استان با بخش‌های مختلف جامعه و حل معضلات و مشکلات مختلف تأکید کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان در جلسه با رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی لرستان با تأکید بر ضرورت تشکیل کارگروه مشترک دانشگاهی در استان گفت: با توجه به اینکه دانشگاه‌ها مجموعه‌های علمی و فرهنگی هستند می‌توانند منشأ تحولات و زمینه‌ساز نقش‌آفرینی جوانان باشند که در این راستا نیازمند تشکیل کارگروه‌های مشورتی تخصصی علمی برای تحقق حکمرانی اسلامی هستیم.
 
شفقت با اشاره به اینکه به منظور پیگیری مسائل و مشکلات دانشگاه‌ها و بیان نقطه‌نظرات استادان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه‌ها در جلسات آنها حضور پیدا خواهد کرد، افزود: امیدواریم با ارتباط و تعامل بین دولت و دانشگاه و همچنین جامعه بهره‌بردار مانند صنعت و کشاورزی بتوانیم هم‌افزایی بیشتری داشته باشیم که نقش علم و فناوری را بیشتر در جامعه توسعه دهیم.

<div id="video-display-embed-code_11232272"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4263293/11232272?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما