شناسهٔ خبر: 67244898 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده اطلاعات سپاه؛

نا امیدی دشمنان با حضور حداکثری مردم در انتخابات

معاون هماهنگ کننده اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات، موجب ناامیدی و دلسردی دشمنان نظام می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون هماهنگ کننده اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست شورای اداری لرستان گفت: انتخابات ریاست‌جمهوری از اهمیت بالایی برخوردار است و علت آن در دشمنی‌های متعدد با نظام نهفته می‌باشد.
 
سردار محمد تولایی با اشاره به اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف نظام نقشه‌های دشمنان را بر آب می‌کند گفت: دشمنان در طول سالیان گذشته با جنگ روانی و افزایش تبلیغات علیه نظام در راستای بدبین کردن مردم تلاش کردند تا به دنبال آن در انتخابات شرکت نکنند، اما همواره شاهد حضور ملت هستیم.
 
وی ادامه داد: زودهنگام بودن انتخابات هم اهمیت برگزاری آن را دوچندان کرده و به شدت مورد توجه جهانیان قرار گرفته است چراکه هیچ کشوری وجود ندارد ظرف مدت ۵۰ روز آماده انتخابات شود.
 
معاون هماهنگ کننده اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سال ۱۴۰۱ برنامه حساب شده‌ای توسط دشمنان علیه نظام چیده شد و قرار بود با آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه همراه باشد تا فضای کشور را با ایجاد ناامنی، ملتهب کنند، اما دیدیم که با حضور مردم در صحنه و حمایت از انقلاب این نقشه هم شکست خورد.
 
سردار تولایی گفت: همچنین حضور مردم در راهپیمایی‌های مختلف برای حمایت از نظام و ابراز پشیمانی از سوی اغتشاشگران موجب ناامیدی فتنه گران و دشمنان شد.
 
وی افزود: امروز نیز با حضور شهروندان سراسر جهان در حمایت از غزه و معرفی رژیم صهیونیستی به عنوان یک رژیم کودک کش، مردم در جبهه مقاومت قرار دارند و با اتکاء به یک کانون قدرت در جمهوری اسلامی اقدام به حمایت می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه امروز ترازی از جمهوری اسلامی برای جهانیان به نمایش گذاشته و قدرت نظام ثابت شده است بیان کرد: حضور مردم در انتخابات تکمیل کننده اقتدار نظام اسلامی می‌باشد.

استاندار لرستان نیز بر ایجاد شور و نشاط در جامعه به منظور مشارکت بالا در انتخابات و برگزاری باشکوه آن تأکید کرد و گفت: باید با همکاری و همراهی همه دستگاه ها شرایط حضور پرشور مردم فراهم شود.

ابوطالب شفقت در ادامه ظرفیت‌های طبیعی، تاریخی، قرارگیری در محور مواصلاتی شمال به جنوب در راستای توسعه گردشگری و ظرفیت‌های معدنی و صنایع تبدیلی در راستای توسعه صنعت لرستان حائز اهمیت هستند.
 
 وی مسائل فرهنگی و اجتماعی را دیگر محور توسعه‌ای در لرستان علاوه بر اقتصاد قلمداد کرد و گفت: جامعه استان به عنوان یک جامعه دینی و تمام شیعی و همچنین آمار بالای شهدای این خطه نشان از یک ظرفیت مهم در این حوزه دارد که باید حفظ شود.
 
استاندار تأکید کرد: علیرغم همه ظرفیت‌های موجود در استان، نارسایی‌هایی از جمله مدیریت انرژی، حمل و نقل و راه‌های مواصلاتی مختلف وجود دارد که ترمیم آنها موجب توسعه ظرفیت‌ها خواهد شد.
 

<div id="video-display-embed-code_11229263"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4262530/11229263?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما