شناسهٔ خبر: 67376630 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیش بینی هزار و ۶۳۸ شعبه اخذ رأی در لرستان

رئیس ستاد انتخابات لرستان از پیش‌بینی یک‌هزار و ۶۳۷ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -
پیش بینی هزار و ۶۳۸ شعبه اخذ رأی در لرستانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس ستاد انتخابات لرستان در نشست خبری با خبرنگارانبا اشاره به نقشه راه انتخابات در چارچوب فرمایشات رهبر انقلاب بر اساس چهار مؤلفه «مشارکت»، «امنیت»، «رقابت» و «سلامت» گفت: یکهزار و ۶۳۷ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان پیش بینی شده است.
یاوری افزود: از این تعداد هزار و ۲۰ شعبه ثابت و ۶۱۸ شعبه سیار است.
به گفته وی بیشترین شعبه أخذ رأی در حوزه خرم‌آباد با ۳۵۷ و کمترین نیز مربوط به شهرستان معمولان با ۴۰ شعبه است.
رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به مشارکت ۲۵ هزار نیروی اجرایی در برگزاری انتخابات گفت: چینش عوامل سر صندوق به بهترین شکل ممکن در زمان‌بندی ارائه شده انجام شد.
یاوری با بیان اینکه در هر شعب اخذ رأی نماینده نامزد‌های انتخاباتی حضور خواهند داشت افزود: ستاد‌های مرکزی نامزدها، مسئولان ستاد را به وزارت کشور معرفی و از طرف وزارت کشور مسئولان ستاد استانی و شهرستانی  به ستاد انتخابات استان معرفی و از سوی این مجموعه اسامی در اختیار فرمانداران قرار گرفته و در نهایت از این مسیر، نماینده هر نامزد سر هر صندوق رأی حاضر خواهد شد.
وی با بیان اینکه در انتخابات احراز هویت الکترونیکی است خاطر نشان کرد: اخذ رأی در سراسر کشور به صورت دستی است و رأی‌گیری صرفا با شناسنامه و یا کارت ملی انجام خواهد شد.
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیر برگزار می‌شود.

نظر شما