شناسهٔ خبر: 67260598 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تمدید مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه «سفیر مهر» تا دهم تیرماه

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از تمدید مهلت ثبت‌نام اولیا و دانش‌آموزان متقاضیِ سرویس مدرسه در سامانه «سفیر مهر» تا دهم تیرماه خبر داد. مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از تمدید مهلت ثبت‌نام اولیا و دانش‌آموزان متقاضیِ سرویس مدرسه در سامانه «سفیر مهر» تا دهم تیرماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمد پرورش با اعلام اینکه تاکنون ۱۵ هزار ۲۷۵ دانش‌آموز در سامانه سفیر مهر ثبت‌نام کرده اند، گفت: اولیا و دانش‌آموزان متقاضیِ سرویس مدرسه تا دهم تیرماه فرصت دارند در سامانه سفیر مهر ثبت نام کنند.

او افزود: در حال حاضر دانش آموزانی که در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، لازم است با مراجعه به پنل کاربری، میانگین مسافت رفت و برگشت و حدود مبلغ ماهانه سرویس را مشاهده کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: افراد متقاضی برای ثبت‌نام سرویس مدارس در سامانه سفیر مهر در صورتی که مسافت مورد نظر خود را در سامانه تأیید کنند، وارد مرحله واریزِ پیش پرداخت می‌شوند.

او ادامه داد: میزان مسافت بر اساس اطلاعاتی است که اولیای دانش‌آموزان در سامانه وارد می‌کنند و در صورتی‌که مسافت به هر دلیلی صحیح نباشد، می‌توانند دوباره اطلاعات مربوط به محل سکونت یا مدرسه خود را در سامانه ویرایش و تأیید کنند.

به گفته او، بر اساس مصوبات کارگروه ویژه حمل‌ونقل، مبلغ پیش‌پرداخت ۲ میلیون تومان بوده که افزایش نداشته و همان مبلغ سال تحصیلی گذشته است.

پرورش با تاکید بر اینکه اولیای دانش‌آموزان از پرداخت وجه به دیگر شرکت‌ها خودداری کنند، گفت: در شهر اصفهان ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سرویس مدارس فقط از طریق سامانه سفیر مهر انجام می‌شود و تمام پرداخت‌ها نیز باید در این سامانه صورت پذیرد.

انتهای پیام 

نظر شما