شناسهٔ خبر: 67260483 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون وزیر راه و شهرسازی:

بهسازی آزادراه اصفهان-کاشان یک ماه آینده آغاز می‌شود

اصفهان- ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مجوز و مصوبه‌های مربوط به بهسازی آزادراه اصفهان - کاشان اخذ شده است و یک ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از استانداری اصفهان، خیرالله خادمی روز چهارشنبه در سفر به شهرستان کاشان افزود: مجوز بهسازی آزادراه اصفهان - کاشان با مساعدت وزیر راه و شهرسازی و پیگیری استاندار اصفهان اخذ شد.

وی با بیان اینکه بهسازی آزادراه اصفهان - کاشان یکی از چالش‌های ما و مطالبات جدی مردم در کشور است، اظهار کرد: با پیگیری‌ استاندار اصفهان و اخذ دستور از معاون اول رییس جمهور و وزیران این چالش در مرحله برطرف شدن قرار دارد.
خادمی خاطرنشان کرد: این مشکل در یکی از محورهای تبریز نیز وجود داشت که با مساعدت وزیر راه و شهرسازی دستور داده شد تا برطرف شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ادامه داد: پس از مساعدت وزیر راه و شهرسازی در تبریز، با پیشنهاد و پیگیری استاندار اصفهان مقرر شد موضوع بهسازی محور اصفهان - کاشان نیز در چارچوب قانون رفع شود.

بهسازی آزادراه اصفهان - کاشان یک ماه آینده آغاز می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: سازمان راهداری و وزارت راه و شهرسازی وارد مشارکت این ۲ آزادراه در اصفهان و تبریز می‌شوند و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهسازی آنها انجام شود.

خادمی ادامه داد: تا یک ماه آینده چند گروه در این مسیر مستقر و بهسازی این محور آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، طول آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان ۳۳۰ کیلومتر است؛ مسائلی مانند خرابی روکش آسفالت و فقدان نیوجرسی در برخی نقاط و بروز تصادف های رانندگی در این آزادراه در چند سال اخیر سبب شد تا مردم خواهان بهسازی آن باشند.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز بعنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رُتبه نُخست حمل بار و رُتبه سوم حمل مسافر را داراست.

نظر شما