شناسهٔ خبر: 67259899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون وزیر راه و شهرسازی:

عملیات بهسازی آزادراه اصفهان-کاشان طی یک ماه آینده آغاز می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با پیگیری استاندار اصفهان و مساعدت وزیر راه و شهرسازی مجوزها و مصوبات بهسازی آزادراه اصفهان-کاشان اخذ شده است و عملیات بهسازی این محور تا یک ماه آینده انجام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، خیرالله خادمی امروز _چهارشنبه سی‌ام خرداد_ در سفر به شهرستان کاشان اظهار کرد: بهسازی آزادراه اصفهان-کاشان یکی از چالش‌های ما در کشور است که موجب نارضایتی مردم شده است.

وی افزود: با پیگیری‌های متعدد استاندار اصفهان و اخذ دستور از معاون اول رئیس‌جمهور و وزرا این چالش در مسیر رفع قرار دارد.

عملیات بهسازی آزادراه اصفهان_کاشان یک ماه آینده آغاز می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: این مشکل در یکی از محورهای تبریز نیز وجود داشت که با مساعدت وزیر راه و شهرسازی دستور داده شد تا رفع شود، بلافاصله پس از مساعدت وزیر راه و شهرسازی در تبریز، با پیشنهاد و پیگیری استاندار اصفهان مقرر شد بهسازی محور اصفهان-کاشان نیز در چارچوب قانون رفع شود.

خادمی عنوان کرد: یکی از مواردی که باعث تأخیر پروژه‌ها می‌شود، ارزیابی پروژه است، آزادسازی و تأمین اعتبار جزو مصوبات این سفر است تا به زودی شاهد رفع مشکلات این آزادراه باشیم.

وی افزود: ۳۰۰ میلیارد تومان اعتباری است که برای پل راوند ارزیابی شده است و چنانچه مصوب شود ما نیز در تلاش هستیم تا این طرح زودتر به نتیجه برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم هرکاری انجام دهیم تا مشکلات این منطقه پر حادثه‌خیز رفع شود.

بخوانید: حال ناخوش پرترددترین محور مواصلاتی کشور

نظر شما