شناسهٔ خبر: 67259775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون وزیر راه و شهرسازی درکاشان:

آغاز عملیات بهسازی آزادراه اصفهان_ کاشان در یک ماه آینده

با پیگیری مجدانه استاندار اصفهان، عملیات بهسازی آزادراه اصفهان_ کاشان در یک ماه آینده آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

آغاز عملیات بهسازی آزادراه اصفهان_ کاشان در یک ماه آیندهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به شهرستان کاشان گفت: با پیگیری استاندار اصفهان و مساعدت وزیر راه و شهرسازی مجوز‌ها و مصوبات بهسازی آزادراه اصفهان_ کاشان دریافت شده و تا یک ماه آینده عملیات بهسازی این محور محقق خواهد شد.
خیرالله خادمی، بهسازی آزادراه اصفهان_ کاشان را یکی از چالش‌های ما در کشور که نارضایتی مردم را به همراه داشته دانست وافزود: با پیگیری‌های متعدد استاندار اصفهان و اخذ دستور از معاون اول رئیس جمهور و وزرا این چالش در مسیر رفع قرار دارد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل ادامه داد: این مشکل در یکی از محور‌های تبریز نیز وجود داشت که با مساعدت وزیر راه و شهرسازی دستور داده شد تا این مشکل رفع شود، بلافاصله پس از مساعدت دکتر بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در تبریز، با پیشنهاد و پیگیری استاندار اصفهان مقرر شد بهسازی محور اصفهان_ کاشان نیز در چارچوب قانون رفع شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بدین ترتیب سازمان راهداری و وزارت راه و شهرسازی وارد مشارکت این دو آزادراه در اصفهان و تبریز می‌شوند و امیدواریم در کوتاهترین زمان ممکن بهسازی این دو محور محقق شود.
خادمی ادامه داد: تا یک ماه آینده چند گروه در این مسیر مستقر و بهسازی این محور آغاز خواهد شد.

نظر شما