شناسهٔ خبر: 67260220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رشته‌های تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان به ۱۰ مورد افزایش یافت

سنندج- ایرنا- معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در حال حاضر در ۹ رشته تخصصی بالینی، تحصیلات تکمیلی و دستیاری در حال تربیت و آموزش دانشجویان هستیم که به زودی با افزایش آن، شاهد پذیرش دانشجو در رشته فلوشیپ نیز خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، خادم عرفان روز چهارشنبه در جشن فارغ التحصیلی ۵۰ دانشجوی دانشکده پرستاری و مامایی ورودی مهر سال ۹۹ دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سنندج اظهار کرد: تحصیل در حوزه علوم پزشکی بر خلاف سایر دانشگاه ها از آینده کاری خوبی برخوردار است و دانشجویان بعد از دانش آموختگی و فراغت از تحصیل به مسیر خدمت رسانی جامعه وارد خواهند شد.

وی به روند روبه رشد ظرفیت دانشگاه اشاره داشت و افزود: دانشگاه علوم پزشکی کردستان شاهد تغییرات مثبتی در فضای ساختمان، افزایش دانشکده ها، پذیرش دانشجو در مقاطع مختلف دکتری عمومی، کارشناسی پیوسته، ناپیوسته، تحصیلات تکمیلی بوده است و با تلاش همکاران امیدواریم بتوانیم طی سال آینده تحصیلی پذیرش در رشته فلوشیپ نیز داشته باشیم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به رتبه بندی دانشگاه در سه حیطه رده بندی جهانی، گفت: با همکاری دانشجویان و اساتید توانستیم در رده بندی Times Impact Rankings در کشور به رتبه دوم و ۱۰۱ و ۲۰۰ جهانی در دنیا دست پیدا کنیم.

در این مراسم جشن فارغ التحصیلی ۲۳ دانشجوی اتاق عمل، ۱۷ رشته پرستاری و مابقی رشته مامایی برگزار شد.

نظر شما