شناسهٔ خبر: 67260109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

طلسم ادامه‌دار مشهدی‌ها در فوتبال کشور

تیم‌های مشهدی در لیگ دسته سوم فوتبال کشور وضعیت خوبی ندارند و روی مدار ناکامی حرکت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور، جام آزادگان ۳ تیم مشهدی به مصاف رقبای خود رفتند و هیچکدام طعم پیروزی را نچشیدند. شریعت نوین مشهد که از ۱۶ بازی قبلی خود ۱۴ شکست و تنها ۲ تساوی را دشت کرده، در اصفهان به مصاف سپاهان رفت و در برابر این تیم مدعی هیچ حرفی برای گفتن نداشت. سپاهانی‌ها که به دنبال صدرنشینی و صعود مستقیم به لیگ ۲ هستند، در این بازی با ۳ گل پیروز شدند تا شریعت با ۲ امتیاز به قعرنشینی ادامه دهد.

یک باخت دیگر کافی است تا شریعت سقوط از مرحله دوم لیگ سه را تجربه کند. این تیم ۲ سال قبل به مرحله دوم صعود کرد و بعید نیست حالا پس از ۲ فصل حضور در مرحله دوم لیگ سه، با سقوط منحل شود.

شادکام، دیگر تیم مشهدی نیز در خانه پذیرای مهرخلیج صدرنشین بود، اما شاگردان سنگچولی نتوانستند از امتیاز میزبانی بهره‌ای ببرند و در این مصاف حساس با یک امتیاز از تساوی بدون گل از زمین خارج شدند. با این تساوی مهرخلیج با ۳۴ امتیاز صدرنشین ماند و شادکام ۲۸ امتیازی شد تا شانسش برای صعود کمتر از قبل شود.

آرامش مشهد هم در مصافی خارج از خانه به مصاف پارسیان رفت و با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد. شاگردان جعفر خوشحال با قبول این شکست ۲۳ امتیازی ماندند و حالا به جای صعود باید برای بقا بجنگند. آرامش فقط ۲ امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.

انتهای پیام

نظر شما