شناسهٔ خبر: 67260029 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ژوزه مورایس جانشین کلینزمن/ کره جنوبی خواهان مربی سپاهان شد

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی کره جنوبی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال کره جنوبی پس از ناکامی در جام ملت های آسیا تصمیم گرفت با «یورگن کلینزمن» سرمربی آلمانی و سرشناس خود قطع همکاری کند.

پس از اخراج کلینزمن، فدراسیون فوتبال کره جنوبی اعلام کرد که «هوانگ سون هونگ» سرمربی تیم امید این کشور، به صورت موقت جانشین یورگن کلینزمن شده است تا این سرمربی در دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ هدایت کره ای ها را به طور موقت برعهده داشته باشد.

رسانه «kbs» کره جنوبی به نقل از فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرده است در حال حاضر ۱۰ گزینه خارجی و ۲ گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی کره جنوبی وجود دارد.

این رسانه اعلام کرده است در بین گزینه های خارجی، نام «ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم به چشم می خورد که یکی از گزینه های جدی برای فدراسیون فوتبال کره جنوبی است. مذاکره با گزینه های مختلف از سوی فدراسیون فوتبال کره جنوبی در جریان است. لازم به ذکر است ژوزه مورایس با سپاهان قرارداد دارد یک سال از مدت قرارداد او با زردپوشان اصفهانی باقی مانده است.

ژوزه مورایس سابقه هدایت تیم فوتبال «چونبوک موتورز» کره جنوبی را به مدت ۲ فصل برعهده دارد و با این تیم به ۲ مقام قهرمانی در «کی لیگ» کره جنوبی و یک قهرمانی در جام حذفی رسیده است.

نظر شما