شناسهٔ خبر: 67259859 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

تیم قدرتمند آسیا دست روی ژوزه مورایس گذاشت | پیشنهاد رقیب دیرینه ایران به سرمربی سپاهان

وبسایت KBS در گزارشی اختصاصی که تصویر شماره یک آن به ژوزه مورایس مربوط است، این سرمربی پرتغالی را یکی از گزینه‌های سرمربیگری کره جنوبی دانسته است.

صاحب‌خبر -

چند ماه بعد از برکناری یورگن کلینزمن از هدایت تیم ملی کره‌جنوبی، فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال استخدام سرمربی جدید برای مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی است.

در همین خصوص روز گذشته جئونگ هاه سونگ رئیس کمیته تیم ملی بزرگسالان کره، رسما اعلام کرد که ۱۲ سرمربی داخلی و خارجی به عنوان گزینه هدایت این تیم مطرح هستند.

حالا وبسایت KBS در گزارشی اختصاصی که تصویر شماره یک آن به ژوزه مورایس مربوط است، این سرمربی پرتغالی را یکی از گزینه‌های سرمربیگری کره جنوبی دانسته که این روزها در سپاهان کار خود را دنبال می‌کند.

این در حالی است که کره در دو فیفادی گذشته با سرمربی موقت (کیم دو هون) به کارش ادامه داد و موفق شد صدرنشینی مرحله پیش مقدماتی جام جهانی را هم به دست بیاورد تا این سرمربی موقت نیز جزو گزینه‌های فدراسیون باشد.

بر اساس این گزارش، فدراسیون کره ده گزینه خارجی برای نیمکت این تیم در نظر گرفته که ژوزه مورایس یکی از آنهاست. وبسایت KBS با تمجید از مورایس، او را سرمربی کنونی سپاهان قلمداد کرده که سابقه دو قهرمانی کی لیگ با چونبوک موتورز در سال ۲۰۱۹ را در کارنامه دارد.

روز گذشته جلسه طولانی پنج ساعته بین مقامات فدراسیون کره برای بررسی این ۱۲ گزینه برگزار شده و آنطور که روزنامه یونهاپ می‌نویسد، تعداد گزینه‌ها به پنج نفر رسیده اما هنوز هیچ نامی از این نفرات به میان نیامده است.

مورایس که یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد، احتمالا در صورتی که جزو گزینه‌های نهایی فدراسیون کره باشد، نسبت به این پیشنهاد تمایل خواهد داشت. او احتمالا امروز در نشست خبری پیش از بازی فینال جام حذفی در این خصوص مورد سوال قرار خواهد گرفت.

نظر شما