شناسهٔ خبر: 67275924 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گوندوگان: در این پست به من خوش می‌گذرد

ایلکای گوندوگان هافبک آلمان، بعد از پیروزی مقابل مجارستان به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، امروز تیم ملی آلمان در دومین بازی خود از سری مسابقات یورو 2024 به مصاف مجارستان رفت. آلمان که با برد به استقبال این بازی می‌آمد، توانست این بازی را نیز با برد پشت سر بگذارد. ایلکای گوندوگان، هافبک باتجربه تیم ملی آلمان، بعد از این پیروزی با خبرنگاران مصاحبه کرد.

گوندوگان گفت: "مجارستان موقعیت‌های خطرناکی در بازی امروز داشت، اما این چیزی‌ است که باید در مسابقات انتظار داشته باشیم. وقتی فرصتی به دست می‌آید، باید دقیق و کارآمد بود. فکر می‌کنم ما این کار را به خوبی انجام دادیم."

2045531

گوندوگان که در این بازی عملکرد درخشانی داشت و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در مورد پست جدیدش در تیم ملی نیز صحبت کرد:

"من همیشه سعی می‌کنم تا جایی که می‌توانم وظایفم را در زمین به بهترین نحو انجام بدهم. بازی در این پست هجومی، که اغلب باید بین خطوط حریف ظاهر بشوم و گزینه‌های پاس گل ایجاد کنم، کار آسانی نیست. اما حس و حالم در این پست دارد بهتر می‌شود، به‌خصوص با وجود چنین بازیکنانی در کنارم."

با این پیروزی، آلمان 6 امتیازی شد و در صدر جدول گروه A قرار گرفت. مجارستان هم با دو شکست، هیچ امتیازی ندارد و شانس کمی برای صعود از مرحله گروهی دارد.

نظر شما