شناسهٔ خبر: 67275886 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

وقتش رسیده گل بزنی

فکر و خیال مغانلو در سپیده دم فینال!

شهریار مغانلو در بازی‌های لیگ دو گل مقابل مس رفسنجان به ثمر رسانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو آقای گل لیگ بیست و سوم سابقه گلزنی مقابل مس رفسنجان در فصل جاری را دارد و در بازی رفت لیگ برتر توانست مقابل این تیم دبل کند و 2 گل تاثیرگذار به ثمر برساند.

سپاهان در این مسابقه چهار بر یک پیروز شد و گل‌های سوم و چهارم را مغانلو با فرارهای تماشایی به ثمر رساند، هر دو گل سپاهان روی ضدحملات به ثمر رسید و شهریار مغانلو با حضور به موقع در محوطه جریمه مس رفسنجان دروازه خالی این تیم را به سادگی باز کرد و آمار خوبی در برابر نارنجی‌پوشان دارد.

2045522

مغانلو برخلاف عملکرد خوبی که در بازی‌های لیگ داشته هنوز در جام حذفی موفق به گلزنی نشده و مقابل تیمی که در برابر آنها دبل کرده است به دنبال طلسم شکنی خواهد بود تا علاوه بر شکستن روند ناکامی در گلزنی تیم خود را هم در آستانه قهرمانی قرار دهد.

شهریار در فینال جام حذفی نقش محوری ایجاد خواهد کرد و با قدرت بدنی خوبی که دارد می‌تواند خط دفاعی مس رفسنجان را عقب نگه دارد و همچنین با پرس کردن آنها روند مسابقه را به سود سپاهان تغییر دهد، او نقش ویژه‌ای در تاکتیک تیمی سپاهان خواهد داشت و باید دید محرم نویدکیا چه برنامه‌ای برای مهار این بازیکن خواهد داشت، به احتمال زیاد رامتین سلیمان‌زاده یا نژادمهدی مامور مهار مستقیم این بازیکن خواهند بود و او را در این مسابقه با دقت بالایی دنبال خواهند کرد.

نظر شما