شناسهٔ خبر: 67260010 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تداوم خدمات شهرداری یزد به مناطق حاشیه‌ای تا تصویب طرح جامع

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ، گفت: تا زمان تصویب طرح جامع، شهرداری یزد موظف به ارائه خدمات به مناطق حاشیه‌ای شهر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدصالح جوکار صبح امروز در نشست هم‌اندیشی بررسی مسائل حریم شهر حمیدیا، بر لزوم ارائه خدمات شهرداری به حریم شهر یزد تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون، حمیدیا باید به یزد الحاق شود، اظهار داشت: با وجود ضرورت‌های موجود، هنوز اقدام عملی در این زمینه انجام نشده و تا زمان تعیین تکلیف نهایی باید خدمات شهرداری به حریم ادامه یابد.

نماینده یزد، اشکذر و زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه امیرآباد در حریم شهر یزد قرار دارد، طبق هماهنگی‌های انجام‌شده، تا زمان الحاق کامل و تصویب طرح جامع، شهرداری منطقه دو یزد مسئولیت ارائه خدمات به این محدوده را بر عهده دارد.

جوکار تاکید کرد: ارائه خدمات موثر به مردم و توجه به رضایت عمومی باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به بند 3 ماده 99 قانون شهرداری، بیان کرد: میزان وصولی و درآمدهای هر منطقه باید در همان منطقه و به صورت تفکیک‌شده هزینه شود.

نماینده یزد، اشکذر و زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهرداری یزد باید نسبت به این موضوع توجه داشته باشد، بر اهمیت اجرای این قانون برای اطمینان از بهبود خدمات و افزایش رضایت عمومی تاکید کرد.

جوکار خواستار توجه ویژه مسئولان به مسائل و نیازهای مردم این مناطق شد و تاکید کرد: تا زمان تصویب طرح جامع و الحاق کامل، شهرداری یزد باید به ارائه خدمات به مناطق حاشیه‌ای ادامه دهد.

انتهای پیام/781/

نظر شما