شناسهٔ خبر: 67276336 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی تبلیغی در چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی ویژه برنامه‌های فرهنگی-تبلیغی در استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام مهدی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: یکم تیر سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی است، به همین دلیل برنامه‌های گوناگونی در سطح استان اجرا می‌شود.

وی افزود: اطلاع‌رسانی پیام به معنی تبلیغ به مخاطب است و رساندن گفتمان دینی اساسی‌ترین اطلاعاتی است که یک شخص باید به مخاطب خود برساند.

طاهری رساندن گفتمان دینی را رسالتی دیرینه دانست و گفت: حضرت محمد (ص) نوع نگرش امام علی (ع) را به دین اسلام متفاوت می‌دانست، به همین دلیل امام علی (ع) امتداد دین اسلام در بین مسلمانان است و امروزه باید این گفتمان دینی به جهانیان انتقال داده شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: یکی دیگر از رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی رساندن پیام ما بر آنیم که پرچم «لا اله‌الا الله» را بر قله‌های بلند به احتزاز در آوریم.

طاهری اساسی‌ترین هدف سازمان تبلیغات اسلامی را ایجاد گفتمان و توسعه مخاطب در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در استان چهارمحال‌وبختیاری برای نخستین‌بار توانست حدود ۹.۶ جامعه را در ماه رمضان مخاطب ۳۰ آیه از کتاب قرآن کریم قرار دهد و رتبه دوم را در سطح کشور متعلق به خود کند.

وی طراحی و برنامه‌ریزی برای تبیین مهندسی فکری اسلامی را دومین برنامه سازمان تبلیغات اسلامی دانست و افزود: اجرای طرح ولایت با همکاری دانشگاه فرهنگیان، حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش توانست مخاطب‌های زیادی را به خود جذب کند.

طاهری از برگزاری طرح گفتمان‌های عمومی، برپایی ٣۰۰ موکب مذهبی، تبلیغات عشایری در منطقه اردل و کوهرنگ، پویش دختران حاج‌قاسم، دختر خاله‌ها، زن زندگی ایستادگی خبر داد و گفت: محور بعدی سازمان تبلیغات اسلامی استان قشر نوجوانان از فاصله سنی ٩ تا ١۶ سال در پویش نسل قاسم بود که از ۲۰۰ نقطه استان گروه‌هایی آماده خدمت شدند.

وی با بیان اینکه طرح مرکز رسانه انقلاب اسلامی در حال برگزاری است، گفت: تبلیغات ما باید به‌نحوی برگزار شود که حس دین‌داری در مخاطب ایجاد شود و دشمنان از نفوذ به مسلمانان ناامید شوند.

نظر شما