شناسهٔ خبر: 67259870 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جشن وصال ۱۱۰ زوج زنجانی برگزار شد

جشن وصال ۱۱۰ زوج زنجانی عصر سه شنبه با حضور مسوولان و خانواده‌های آنان در محل سبزه میدان شهر زنجان برگزار شد. جشن وصال ۱۱۰ زوج زنجانی عصر سه شنبه با حضور مسوولان و خانواده‌های آنان در محل سبزه میدان شهر زنجان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این آیین با تاکید بر اینکه برای ازدواج آسان، به موقع و موفق جوانان در جامعه باید فرهنگ سازی شود، گفت: برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه باید جایگزین برنامه‌های گذشته شوند تا جوانان به ازدواج آسان ترغیب شوند.

جواد بازرگان افزود: تسهیل در امر ازدواج یکی از وظایف اجتماعی تمامی مدیران و فعالان حوزه‌های اجتماعی است.

به گفته این مسوول، ازدواج امری مبارک است و هر جا که دیدیم جوانانی مشتاق به ازدواج هستند ولی این امر الهی آنگونه که مطلوب است انجام نمی‌شود، موظف هستیم که در موضوع ورود کرده و در راستای برطرف کردن موانع اقدام کنیم.

این مسوول با بیان اینکه بیش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته ازدواج در استان زنجان برگزار شد، گفت: سه مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده به این مناسبت در زنجان افتتاح شد که در حال خدمات رسانی به گروه‌های هدف هستند.

وی اضافه کرد: جشن‌های وصال با شعار ازدواج آسان و آسمانی در مرکز استان و برخی شهرستان‌ها یکی از اقدامات مهم این اداره کل بود که این آیین در شهر زنجان برگزار شد.

 ۱۹ تا ۲۵ خرداد هفته ازدواج نامگذاری شده است.

نظر شما