شناسهٔ خبر: 67259712 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

نوسازی ۱۱۰ تجهیز بندری و دریایی به همت دولت سیزدهم

صاحب‌خبر -

امسال نیز نوسازی ۵۵ تجهیز دیگر در دستور کار این سازمان قرار دارد.

نوسازی ۱۱۰ تجهیز بندری و دریایی به همت دولت سیزدهم
تین نیوز

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال گذشته ۵۵ تجهیز بندری و دریایی نوسازی و بهره برداری شده است گفت: امسال نیز نوسازی ۵۵ تجهیز دیگر در دستور کار این سازمان قرار دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی فتحی عضو هیئت عامل و معاون مهندسی و امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی  با اشاره به سیاست گذاری و تصمیمات اتخاذ شده در زمینه نوسازی تجهیزات بندری و دریایی طی دولت سیزدهم گفت: نوسازی ناوگان تجهیزات بندری و دریایی پس از گذشت ۲۰ سال در دولت سیزدهم در دستور کار دولت قرار گرفت.  

فتحی افزود: تجهیزات بندری یکی از مهم ترین ابزار تخلیه و بارگیری در بنادر به شمار می رود.

وی در ادامه بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال گذشته نوسازی ۵۵ تجهیز بندری و دریایی با استفاده از توان داخلی به بهره برداری رسید و نوسازی ۵۵ تجهیز دیگر نیز در دستور کار امسال این سازمان قرار دارد.  

فتحی از برنامه ریزی سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه تجهیزات بندری و دریایی در سال ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: برای سال آینده نیز اضافه شدن ۱۱۰ تجهیز دیگر به ناوگان تجهیزات بندری و دریایی در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد.  

این عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی یادآور شد: با نوسازی، تجهیز و توسعه ناوگان بندری و دریایی شاهد ارتقای بهره وری در بنادر کشور خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما