شناسهٔ خبر: 68475886 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ممنوعیت تردد از مسیر شمال به جنوب محور چالوس و آزادراه تهران - شمال

مرکز مدیریت راه‌های کشور از ممنوعیت تردد از مسیر شمال به جنوب محور چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی اعلام کرد: تردد از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

همچنین این مرکز از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده بیلقان و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های انارک و مجلار و حدفاصل ماسال تا مرزن آباد، ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۵ تا ۱۳ در اکثر مقاطع و حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا ۱۸ و محدوده تونل البرز، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل مبارک آباد تا گالری امامزاده هاشم و پلور تا شاهاندشت و وانا تا بایجان، ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل کمربندی بومهن تا گیلاوند و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - رشت محدوده‌های کوهین، یوزباشی، شیرین سو، شهران و امامزاده هاشم خبر داد.

این در حالی است که محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی‌اند.

مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین در خصوص وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا پل کردان و آبیک تا ناصرآباد و ترافیک سنگین در آزادراه تهران - قم محدوده بعد از تقاطع آزادراه غدیر خبر داد.

محورهای هشتگرد - طالقان، کمربندی جدید خرانق - یزد، یزد - دربید و فرعی سیاخ دارنگون نیز به‌عنوان محورهای مسدود غیر شریانی اعلام شدند.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما