شناسهٔ خبر: 67261073 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نوسازی ۱۱۰ تجهیز بندری و دریایی به همت دولت سیزدهم 

تهران- ایرنا- عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال گذشته ۵۵ تجهیز بندری و دریایی نوسازی و بهره برداری شده است گفت: امسال نیز نوسازی ۵۵ تجهیز دیگر در دستور کار این سازمان قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، علی فتحی با اشاره به سیاست‌گذاری و تصمیمات اتخاذ شده در زمینه نوسازی تجهیزات بندری و دریایی طی دولت سیزدهم، اظهار داشت: نوسازی ناوگان تجهیزات بندری و دریایی پس از گذشت ۲۰ سال در دولت سیزدهم در دستور کار دولت قرار گرفت.

عضو هیات عامل و معاون مهندسی و امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی افزود: تجهیزات بندری یکی از مهم‌ترین ابزار تخلیه و بارگیری در بنادر به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال گذشته نوسازی ۵۵ تجهیز بندری و دریایی با استفاده از توان داخلی به بهره‌برداری رسید و نوسازی ۵۵ تجهیز دیگر نیز در دستور کار امسال این سازمان قرار دارد.

فتحی از برنامه‌ریزی سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه تجهیزات بندری و دریایی در سال ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: برای سال آینده نیز اضافه شدن ۱۱۰ تجهیز دیگر به ناوگان تجهیزات بندری و دریایی در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی یادآور شد: با نوسازی، تجهیز و توسعه ناوگان بندری و دریایی شاهد ارتقای بهره‌وری در بنادر کشور خواهیم بود.

نظر شما