شناسهٔ خبر: 67259695 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

همدستی پزشکان صهیونیست در شکنجه فلسطینیان

شکنجه بازداشت شدگان و اسرای فلسطینی اکنون به طور سازمان یافته از سوی نیروهای امنیتی صهیونیست انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ گزارش‌های جدید درباره همدستی پزشکان صهیونیست در فرآیند شکنجه بازداشت شدگان باعث درخواست‌های بین المللی برای انجام تحقیقات در این باره شده است.

بر این اساس، سازمان‌های بین المللی سال هاست تاکید دارند شکنجه به طور گسترده و سازمان یافته از سوی نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کمیته عمومی مقابله با شکنجه، از سال ۲۰۰۱ تاکنون یک هزار و ۴۰۰ مورد شکنجه انجام شده از سوی نیروهای امنیتی صهیونیست را مورد بررسی و برای آنها پرونده تشکیل داده است.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون اتهامات مربوط به بدرفتاری و شکنجه فلسطینیان در بازداشت رژیم صهیونیستی به شدت افزایش یافته است. طی این مدت دستکم ۴۰ فلسطینی در بازداشت و ۱۶ فلسطینی در اسارت صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند.

زمانی به تشدید شکنجه علیه فلسطینیان پی می بریم که بدانیم از سال ۱۹۶۷ تا ۲۰۱۹ به طور میانگین سالانه تنها ۴ فلسطینی در اسارت صهیونیست‌ها شهید شده‌اند اما از هفت اکتبر در این موضوع شاهد جهش بوده‌ایم.

نهادهای حقوق بشری می‌گویند پزشکان صهیونیست شریک جرم این جنایات و شکنجه‌ها علیه فلسطینیان هستند و باید در این زمینه تحقیقات مستقل بین المللی صورت گیرد.

نظر شما