شناسهٔ خبر: 67290138 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

روزنامه نیویورک تایمز آمریکا گزارش داد:

جمع آوری زودهنگام اسکله آمریکایی

اسکله شناور آمریکایی که آمریکا مدعی ساخت آن برای اهداف بشردوستانه با ارسال کمک به نوار غزه است، در انجام مأموریت خود برای فلسطینی‌ها ناکام مانده است.

صاحب‌خبر -

همشهری آنلاین: روزنامه نیویورک تایمز آمریکا، در گزارشی به شکست طرح اسکله دریایی آمریکا برای کمک به نوار غزه پرداخته و در این ارتباط نوشته است:

اسکله شناور آمریکایی که آمریکا مدعی ساخت آن برای اهداف بشردوستانه با ارسال کمک به نوار غزه است، در انجام مأموریت خود برای فلسطینی‌ها ناکام مانده است. این وضعیت نشان می‌دهد که شاید این اسکله به زودی برچیده شود، چون نتوانسته به اهداف مورد نظر خود برای کمک به بحران انسانی غزه کمک برساند. سازمان های امدادی هم بر این باورند که اسکله موقت آمریکا که هزینه ساخت آن ۲۳۰ میلیون دلار بوده است و توسط ارتش در مدت کوتاهی ساخته شد، ممکن است چند هفته زودتر از آنچه در ابتدا پیش بینی می شد، به فعالیت خود پایان دهد.

در ادامه این گزارش آمده است:

این اسکله از زمانی که به خط ساحلی نوار غزه متصل شده بود تنها ۱۰ روز در حال فعالیت بود، در حالی که در بقیه روزها در حال تعمیر بوده و توسط امواج به شدت آسیب دیده است. ارتش آمریکا هم جمعه گذشته اعلام کرد که اسکله را به طور موقت به منظور محافظت از آسیب های ناشی از امواج سهمگین دریایی به جای دیگری منتقل می کند، اقدامی که به نظر می رسد مقدمه جمع آوری کامل این اشکله دریایی است.

نظر شما