شناسهٔ خبر: 67259575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حدادی:

مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری یک ضرورت و نیاز ملی است

سمیه فصاحت

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: آغاز دولت چهاردهم همراه با شروع مجلس دوازدهم و برنامه پنج ساله کشور است که این اتفاق می‌تواند یک حرکت موثر و پیش‌برنده‌ در بخش‌های اقتصادی، معیشتی، مسکن و ایجاد اشتغال پایدار در سطح ملی باشد.

صاحب‌خبر -

علی حدادی در گفت و گو با ایسنا گفت: پس از شهادت آیت‌الله رئیسی و ضرورت برگزاری انتخابات زودهنگام، نکته‌ بسیار مهم این است که حضور مردمی در عرصه‌های مختلف مانند آنچه که در سنوات گذشته همواره چشمگیر بوده و مردم همیشه حضور داشته‌اند، این بار هم اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: مصداق بارز این مشارکت هم حضور مردم در تشیع پیکر پاک شهید جمهور و شهدای خدمت بود.

وی افزود: حماسه دوم بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت، حماسه بزرگ انتخابات است که به جهت تقویت منافع ملی، مشارکت در آن یک ضرورت و یک نیاز ملی است. آنچه که امروز نگاه جهانیان به آن معطوف شده، این است که مردم در انتخابات ریاست جمهوری حضور و مشارکتشان چگونه خواهد بود، چرا که هر چه مشارکت بیشتری از مردم محقق شود، قطعا در سطح بین‌الملل، در سطح داخلی و تولید قدرت، منافع ملی و حفظ استقلال کشور تاثیرگذار خواهد بود.

حدادی ادامه داد: آنچه که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اهدافی است که در راستای پیشرفت ایران اسلامی مدنظر قرار گرفته و هدفگذاری شده است. بنابراین به منظور ایجاد تمدن نوین اسلامی قطعا مشارکت و حضور مردم در کنار آنچه که در موضوع حکمرانی به عنوان حکومت مردم پایه بنا شده است، مهم است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: لذا با توجه به اهمیت ویژه‌ای که جایگاه ریاست جمهوری در کشور داشته و بر اساس قانون اساسی کشور رئیس جمهور بعد از رهبری جایگاه ویژه‌ای دارد مردم با آگاهی از این موضوع برای اینکه سرنوشت آینده خودشان را رقم بزنند، برای این مشارکت آگاهی و دانایی کافی دارند.

وی تصریح کرد: چنانچه طی چهار سال، کارکرد و عملکرد شخص رئیس جمهور و هیأت دولت خوب و عالی باشد، قطعا تاثیر این عملکرد برای سال‌های آینده نمود خواهد داشت، چرا که در کشور زیرساخت‌های مورد نیازی وجود دارد که باید به آن توجه شود.

وی ادامه داد: بنابراین انتخاب فرد اصلح به واسطه مشارکت مردم قطعا می‌تواند در پیشرفت ایران اسلامی و حفظ منافع ملی و استقلال کشور تاثیرگذار باشد. اینکه در منطقه، خاورمیانه و در غرب آسیا و سطح بین اللمللی حرف محکمی برای گفتن خواهیم داشت و این ویژگی خاص از مشارکت مردمی به وجود خواهد آمد.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انشالله مردم فهیم ایران اسلامی همچون گذشته در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری مشارکت خوبی داشته باشند چرا که سرنوشت خود را می‌خواهند برای چهار سال و نیز سال‌های بعد رقم بزنند.

 نماینده البرز در مجلس دوازدهم گفت: در حال حاضر برای تحقق بخش مهم برنامه پنج ساله کشور ضرورت دارد که مردم مشارکت پیدا کنند تا بتوانیم در اجرایی شدن برنامه هفتم اقدامات موثری محقق کنیم. یکی از مشکلات فعلی این است که معمولا در تدوین برنامه نقاط و عملکرد مثبتی انجام می‌شده، اما در اجرای این برنامه‌ها عقب ماندگی‌هایی وجود دارد. این است که مردم فهیم مشارکت خوبی را برای روی کار آمدن دولت و فرد دارای صلاحیت علمی و عملی در این حوزه خواهند داشت.

انتهای پیام

نظر شما