شناسهٔ خبر: 67259419 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آغاز به کار دفتر ستاد مرکزی سعید جلیلی در اهواز

اهواز - ایرنا - دفتر ستاد مرکزی سعید جلیلی یکی از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، رییس ستاد مرکزی انتخابات سعید جلیلی در خوزستان سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فعالیت آغاز فعالیت این ستاد و اهمیت اجرای برنامه‌های تبلیغاتی برای پرشور کردن انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان، اظهار کرد: امروز با حضور پرشور مردم شریف خوزستان، شیوخ و عشایر غیور استان، جامعه طلاب و روحانیون و به خصوص جوانان و دانشگاهیان، دفتر ستاد مرکزی سعید جلیلی افتتاح و به صورت رسمی فعالیت‌های انتخاباتی خود را در خوزستان آغاز کرد.

کریم کریمی‌تبار افزود: اکنون به دنبال راه اندازی ستاد مرکزی دکتر جلیلی، در تمامی شهرستان‌های استان نیز دفاتر ستاد انتخاباتی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری، فعالیت خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: مسئولان ۳۰ ستاد استان امشب در مراسم افتتاحیه حضور یافتند و سیاست ها و اهداف کلی سعید جلیلی برای آن ها تشریح و برنامه های تبلیغاتی به آن ها ارائه شد.

رییس ستاد مرکزی انتخابات سعید جلیلی در خوزستان ادامه داد: نگاه ما به دکتر سعید جلیلی مومنانه است و معتقدیم که ایشان باتوجه به سوابق ارزنده ای که در سالیان خدمت خود در این نظام اسلامی داشته، کارنامه درخشانی برای پیشبرد اهداف نظام به خصوص تداوم و تقویت محور مقاومت به ثبت رسانده است.

وی تصریح کرد: در سال ۱۳۵۷ امام خمینی(ره) با تدبیر، مقاومت و روحیه مجاهدت و شهادت طلبی، پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد و پس از آن نیز رهبر معظم انقلاب، سکان هدایت این نظام اسلامی را به دست گرفت و به پشتوانه ایشان، جبهه مقاومت شکل گرفت.

کریمی‌تبار خاطرنشان کرد: روحیه مجاهدت، ولایتمداری و شناخت سعید جلیلی از مسائل و مشکلات کشور و درایت ایشان برای تداوم راه مقاومت به ما ثابت شده و به همین جهت، ضمن دعوت از مردم شریف استان برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری ، برای موفقیت دکتر جلیلی نیز نهایت تلاش خود را می‌کنیم.

به گزارش ایرنا ، با حکم کریمی‌تبار رییس ستاد انتخابات سعید جلیلی در خوزستان، مسئولان ستاد در شهرستان‌ها نیز منصوب و ستاد مرکزی در محل حسینیه شهدای اهواز راه اندازی شد.

رابطان ستاد دکتر جلیلی در بخش‌های فرهنگی، اساتید، جوانان، دانشجویان، عشایر، فرهنگیان و اقوام و کارگران نیز منصوب شدند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته اوایل تیرماه دکتر جلیلی برای دیدار مردمی به خوزستان سفر می‌کند.

نظر شما