شناسهٔ خبر: 67259356 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان اعلام کرد

برپایی میهمانی کیلومتری غدیر از چهارراه سمیه تا چهارراه ولیعصر کرمان

فاطمه افضلی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: برنامه شاخص دهه امامت و ولایت امسال در کرمان، برپایی میهمانی کیلومتری غدیر از چهارراه سمیه تا چهارراه ولی‌عصر شهر کرمان است که از ساعت ۱۷ روز عید غدیر برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

حسین انجم شعاع صبح امروز ۳۰ خرداد ماه در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت دهه امامت و ولایت در کرمان با اشاره به روایات متواتر واقعه غدیر اظهار کرد: تشیّع باید به پیروی از شخصیتی مانند امام علی علیه‌السلام افتخار کند که هیچ فرقه‌ای در دنیا پیشوایی چنین با عظمت و بزرگ ندارد.

وی افزود: هیچکس جز امیرالمومنین برای جانشینی پیامبر شایسته‌تر و لایق‌تر وجود نداشت اما افرادی نالایق روی کار آمده و سرنوشت اسلام و مسلمین را تغییر دادند و در مسیر تکامل بشریت انحراف ایجاد کردند.

انجم شعاع در ادامه ضمن تاکید بر ترویج و اشاعه فرهنگ امامت و ولایت با اجرای برنامه‌های مختلف گفت: جشن‌های غدیر از شامگاه گذشته آغاز شده و تا بعد از عید غدیر در ۱۹ نقطه به صورت ویژه برگزار می‌شود ضمن اینکه ۵۰ جشن محله‌ای در کرمان برای شب عیدغدیر برنامه‌ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: برنامه شاخص امسال در کرمان، برپایی میهمانی کیلومتری غدیر از چهارراه سمیه تا چهارراه ولی‌عصر شهر کرمان است که با بیش از ۸۰ غرفه فرهنگی هنری پذیرای مردم خواهد بود.

وی افزود: این گذر از ساعت ۱۷ تا ۲۳ روز عید غدیر برگزار و ۱۱۰ دیگ آش نیز توزیع می‌شود.

انجم شعاع تصریح کرد: راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی در بیش از ۳۰ نقطه شهر کرمان، برگزاری مسابقه خطبه‌ غدیر، توزیع غذای ۱۱۰ دیگ اطعام غدیر و بازسازی واقعه غدیر از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه امامت و ولایت در استان کرمان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار کرد: فقط در مرکز استان بیش از ۳۰۰ جشن و برنامه و فعالیت غدیری برگزار می‌شود که پیوست انتخاباتی هم برای آنها دیده شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی (از ۶ تا ۱۲ تیرماه)، بازخوانی جنایات آمریکا طی این هفته را توسط رسانه‌ها مورد تاکید قرار داد و گفت: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر ساعت ۲۰ چهارشنبه ۶ تیرماه در گلزار شهدای کرمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما