شناسهٔ خبر: 67528308 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

پایداری شبکه های ارتباطی مخابرات گیلان در دور دوم انتخابات

محدثه مهدوی

مدیر مخابرات منطقه گیلان گفت: در حوزه های مختلف فنی و پشتیبانی و اقدامات مناسب و پیش‌بینی های لازم صورت گرفته، ارتباطات مخابراتی استان پایدار و تمامی شعب اخذ رای به صورت برخط هستند.

صاحب‌خبر -

یداله حسنی امروز، ۱۵ تیر ماه با اشاره به پایداری زیرساخت‌های ارتباطی گیلان در دور دوم انتخابات اظهار کرد: مخابرات منطقه گیلان مطابق رسالت و وظایف ذاتی و قانونی خود که برقراری ارتباطات حداکثری امن و پایدار به نحو مطلوب است، تمام ظرفیت‌های خود را درجهت خدمتگذاری در این برهه حساس تاریخی قرار داده است.

وی افزود: به مدد تلاش شبانه روزی همکاران در حوزه های مختلف فنی و پشتیبانی و اقدامات مناسب و پیش بینی های لازم صورت گرفته، ارتباطات مخابراتی استان پایدار و تمامی شعب اخذ رای به صورت برخط هستند.

مدیر مخابرات منطقه گیلان تصریح کرد: همکاران فنی در مراکز پایش و مانیتورینگ به صورت مداوم در حال رصد شبکه مخابراتی استان هستند و همانند دوره های قبل انتخابات، تیم های فنی و پشتیبانی به شهرستان ها اعزام شده و در آماده باش کامل هستند تا در صورت هرگونه اعلام خرابی نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

حسنی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات تصریح کرد: باید بتوانیم از این فرصتی که خداوند به ما عنایت کرده به یاد همه شهدای گرانقدر و به‌ ویژه شهدای خدمت و شهید جمهور، توفیق داشته باشیم با حضوری پررنگ و حماسی در انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت این نظام و انقلاب را رقم بزنیم و مشارکت در انتخابات نماد اقتدار نظام است.

مدیر مخابرات منطقه گیلان تاکید کرد: امیدواریم در این روز مهم و ارزشمند، به لطف الهی و با حضور پرشور و حداکثری مردم ایران اسلامی بتوانیم حماسه بزرگی را رقم بزنیم که در دنیا بی‌نظیر و دشمن شکن باشد.

حسنی با اشاره به بیانات و توصیه‌های مقام معظم رهبری نسبت به مشارکت حداکثری گفت: رهبر معظم انقلاب شرکت در انتخابات را عمل صالح می‌دانند لذا باید زمینه حضور حداکثری و سالم میان مردم و همکاران در مخابرات استان را فراهم کنیم. از این جهت مخابرات گیلان در کنار پایبندی کامل به اصول و قوانین، از هرگونه فعالیت که شائبه سیاسی و جانبداری از فرد یا گروهی خاص را در برداشته باشد، پرهیز می‌کند و هیچ جانبداری از نامزدها نداریم و این مسئله خط قرمز ماست، ان شاءالله شاهد یک حماسه ماندگار توسط ملت عزیز و بزرگ ایران خواهیم بود.

انتهای پیام

نظر شما