شناسهٔ خبر: 67258737 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

وام فوری | وام فوری بانکی | وام فوری بدون ضامن

ثبت نام وام فوری 100 میلیونی خاص مشتریان بانک رفاه آغاز شد | کارمندان متقاضی وام عجله کنید + شرایط

کارکنان شاغل در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی، شرکت‌های زیرمجموعه شستا، سازمان بهزیستی و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور که در بانک رفاه کارگران حساب دارند، امکان استفاده از وام طرح «تامین رفاه» این مجموعه را دارند.

صاحب‌خبر -

خبرنگار شکیبا بقال زاده: کارکنان شاغل در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی، شرکت‌های زیرمجموعه شستا، سازمان بهزیستی و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور که در بانک رفاه کارگران حساب دارند، امکان استفاده از وام طرح «تامین رفاه» این مجموعه را دارند. مبلغ این وام حداکثر 100 میلیون تومان است.

آن دسته افراد واجد شرایطی که به دریافت وام 100 میلیون تومانی علاقمندند بهتر است با در دست داشتن مدارک مربوط به حساب جاری خود، به شعبه‌ای که در آن سپرده دارند مراجعه کنند تا به تکمیل فرم قرارداد تسهیلات بپردازند. لازم به ذکر است که به منظور دریافت این وام باید ضامن رسمی داشت و ضمنا وام گیرنده باید حداقل 10 درصد مبلغ وام را از قبل آماده کرده و به بانک ارائه بدهد تا پایان پرداخت اقساط به عنوان تضمین دیگر مسدود شود. این تسهیلات با سود 23 درصدی به مشتری پرداخت می‌شود. ضمنا این تسهیلات باید حداکثر طی 36 ماه بازپرداخت شود.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط به 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن نیز 140 میلیون و 64 هزار و 998 تومان است.

راز آسمان پایتخت

بانک رفاه کارگران از سال 1340 با ارائه خدمات پولی و بانکی مجاز وارد سیستم بانکداری کشور شد و از ان زمان تاکنون انواع خدمات پولی و بانکی را ارائه می‌دهد. اکنون دامنه خدمات این مجموعه گسترده شده که از آن جمله می‌توان به سپرده گذاری، تسهیلات و تعهدات ریالی و ارزی، بانکداری اینترنتی، پرداخت، قبض و شارژ و … اشاره کرد.

منبع: رده

نظر شما