شناسهٔ خبر: 67258656 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

طوفان الاقصی | نبرد سنگین در غرب رفح / شنیده شدن صدای انفجارهای گسترده

حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و تداوم نبرد نیروهای فلسطینی با اشغالگران در این باریکه و کرانه باختری از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ طی بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به شدت از زمین، هوا و دریا مناطق مختلف نوار غزه را زیر آتش حملات وحشیانه خود قرار داد؛ حملاتی که ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

طوفان‌الاقصی| شهادت ۱۲ فلسطینی در بمباران غزه

حمله به چادرهای آوارگان فلسطینی در جنوب غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌های مسکونی را در محله شیخ رضوان واقع در شهر غزه بمباران کردند.

این حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه محله شیخ رضوان چندین شهید و زخمی برجای گذاشته است.

منابع فلسطینی تاکید کردند که نظامیان صهیونیست چادرهای آوارگان فلسطینی را در خیابان الشاکوش واقع در جنوب غرب شهر خان یونس در جنوب غزه هدف قرار دادند.

این حملات وحشیانه رژیم اشغالگر علیه چادرهای آوارگان فلسطینی چندین شهید و زخمی برجای گذاشت.

خبرنگار شبکه المیادین همچنین گزارش داد که قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی به صورت گسترده سواحل اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را زیر آتش گرفتند.

علاوه بر حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، منطقه برعشیت واقع در جنوب لبنان نیز شاهد تجاوز جنگنده‌های این رژیم بود.

جنگنده‌های متجاوز صهیونیستی دیوار صوتی جنوب لبنان را شکستند.

نبرد سنگین در غرب رفح / شنیده شدن صدای انفجارهای گسترده

از سوی دیگر گزارشات رسانه‌ای حاکی از آن است که نیروهای مقاومت فلسطین به نبرد خود با دشمن صهیونیستی در نوار غزه ادامه می‌دهند.

بر اساس گزارش شبکه المیادین، درگیری‌های سنگینی میان نیروهای فلسطینی و عناصر دشمن صهیونیستی در محله السعودی در غرب شهر رفح رخ داده است.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز برای پوشش دادن نظامیان اشغالگر در درگیری با نیروهای فلسطینی به شدت از زمین و هوا این محور را زیر آتش گرفت.

شبکه‌های خبری گزارش دادند که صدای تیراندازی و انفجارهای گسترده همزمان با پیشروی جنگ افزارهای نظامیان صهیونیست در این منطقه به گوش رسیده است.

«ادعای ارتش تل آویو درباره پهپاد حزب الله چرند است»

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی جدید تل آویو در برابر حزب الله لبنان واکنش نشان دادند.

به گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های عبری زبان تاکید کردند: پهپاد مخصوص فیلم برداری حزب الله حجم کوچک‌تری نسبت به پهپادهای دیگر دارد و شناسایی و رهگیری آن دشوارتر است.

این رسانه‌ها اضافه کردند: باید تمام مکان‌هایی که مورد شناسایی و فیلم برداری پهپاد حزب الله قرار گرفته زیر نظر داشته باشیم.

رسانه‌های عبری گزارش دادند: در صورت وقوع جنگ فراگیر با حزب الله لبنان، این مکان‌ها مورد حمله گسترده قرار می‌گیرند. ارتش اسرائیل روز گذشته اعتراف کرد که این رخداد ضرر خطرناکی وارد آورده است.

این رسانه‌ها تاکید کردند: ارتش همواره اعلام می‌کند که شبانه روز برای بهبود توان رهگیری خود تلاش می‌کند. آنها مدعی هستند که پهپاد حزب الله را هدف قرار ندادند زیرا ترسیدند ترکش‌های این حمله به منطقه اصابت کند؛ این ادعا چرند است زیرا ارتش می‌توانست پهپاد مذکور را در اماکن دیگری هدف قرار دهد و ساقط کند.

شکسته‌شدن دیوار صوتی در جنوب لبنان

روز گذشته دفتر رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان تصاویر دریافتی از پهپاد شناسایی هدهد را منتشر کرد که نشان می‌دهد تأسیسات موشکی، اماکن تسلیحاتی، سکوهای گنبد آهنین، بنادر و ناوچه‌های ارتش رژیم صهیونیستی از نقطه صفر مرزی در شمال اراضی اشغالی تا منطقه حیفا تحت رصد و شناسایی مقاومت لبنان قرار دارد.

عملیات نیروهای مقاومت در «قلقیلیه» / نظامیان صهیونیست پا به فرار گذاشتند

از سوی دیگر حملات رژیم صهیونیستی به شهرهای مختلف کرانه باختری باعث وقوع درگیری‌های مسلحانه در این منطقه شد.

خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که نظامیان صهیونیست به شهر الظاهریه در جنوب الخلیل حمله کردند.

یورش این عناصر اشغالگر به منطقه الیامون واقع در جنین باعث شد نیروهای مقاومت فلسطین برای متوقف کردن آنها وارد عمل شوند.

نیروهای فلسطینی، نظامیان صهیونیست را حین حمله به شهر قلقیلیه نیز گلوله باران کردند.

شبکه فلسطین الیوم خبر داد که عناصر اشغالگر بعد از تیراندازی‌های گسترده نیروهای فلسطینی در شهر قلقیلیه پا به فرار گذاشتند.

همچنین منابع محلی گزارش دادند که یک پیرمرد فلسطینی حین خروج از مسجدی در شهر قلقیلیه بعد از نماز صبح به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شد.

گردان‌های قدس مستقر در جنین نیز اعلام کردند که نظامیان صهیونیست را در زمان عبور از منطقه السیله الحارثیه واقع در شمال کرانه باختری هدف قرار دادند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما