شناسهٔ خبر: 67291374 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

طوفان الاقصی/ بمباران خان یونس و درگیری‌ها در رفح

نبرد در غزه در حالی وارد دویست و پنجاه و نهمین روز خود شد‍‍ که رزمندگان فلسطینی همچنان در رفح مقاومت می‌کنند و اشغالگران در دو هفته گذشته نه تنها دستاوردی نداشتند، بلکه متحمل سنگین‌ترین تلفات شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، ۲۵۹ روز از جنگ در غزه می‌گذرد و همچنان اشغالگران به بمباران شدید مناطق مختلف از جنوب تا مرکز و شمال این منطقه پر جمعیت ادامه می‌دهند؛ از بامداد امروز نیز مناطق مختلف شهر خان یونس در جنوب غزه هدف این حملات قرار گرفت.

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت غزه، ۳۷۴۱۳ نفر تاکنون به شهادت رسیده و ۸۵۶۵۳ تن دیگر زخمی شده‌اند و در این میان پیکر بیش از ۱۰ هزار شهید همچنان زیر آوار ساختمان‌ها است که جزو آمار شهدا محسوب نمی‌شود.

اما در مقابل نیز رژیم اشغالگر روز به روز در بحران فرو می‌رود و فشار مخالفان و خانواده اسرای اسرائیلی بر نتانیاهو نیز فزونی می‌یابد، این فشارها به خصوص پس از گزارش آمریکا مبنی بر اینکه ۵۰ نفر از ۱۲۰ اسیر نزد حماس همچنان زنده‌اند، افزایش یافته است.

مهمترین تحولات روز ۲۵۹ عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

بمباران اطراف بیمارستان اروپایی

جنگنده‌های ارتش اسرائیل به شدت اطراف بیمارستان اروپایی در جنوب شرق شهر خان‌یونس را بمباران کردند.

درگیری‌های شدید در غرب رفح؛ منابع فلسطینی از شنیده شدن صدای درگیری‌های شدید در غرب شهر رفح و همزمان حملات توپخانه‌ای ارتش اشغالگر خبر دادند

گلوله باران شدید خان یونس؛ توپخانه ارتش اسرائیل در ساعات ابتدایی بامداد امروز مناطق مختلف شهر خان یونس را هدف گلوله‌باران قرار داد.

هجوم صهیونیست‌ها برای خرید مولدهای برق خانگی

رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند که پس از هشدار رئیس شرکت برق اسرائیل، صهیونیست‌ها به وحشت افتاده و در ۲۴ ساعت گذشته سرچ «مولدهای برق خانگی» در گوگل به میزان ۲۵۰ درصد افزایش یافته است.

رئیس شرکت برق اسرائیل گفته بود: «ما پس از ۷۲ ساعت از بروز جنگ [با حزب الله] دیگر توانایی تأمین برق را نخواهیم داشت و اینجا غیر قابل سکونت خواهد شد».

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما