شناسهٔ خبر: 67242406 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

بمباران زمینی و هوایی مناطق مختلف نوار غزه

تشدید حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و همچنین بالا گرفتن اختلافات سیاسی میان مقامات تل آویو از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر، در سایه تداوم حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، نیروهای مقاومت فلسطین در این باریکه و کرانه باختری همچنان به عملیات میدانی خود علیه عناصر متجاوز ادامه می‌دهند.

بمباران خانه‌های مسکونی در غزه / حملات توپخانه ای علیه جنوب لبنان

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه طی ساعات گذشته ادامه داشته است.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت وحشیانه ای اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

در جریان هدف قرار دادن خانه‌های مسکونی در اردوگاه النصیرات دست کم ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیده و چندین تن دیگر نیز زخمی شدند.

نظامیان صهیونیست تعدادی از ساختمان‌ها را در محله التل السلطان واقع در غرب شهر رفح با خاک یکسان کردند.

بمباران زمینی و هوایی مناطق مختلف نوار غزه

همچنین در سایه حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی، نیروهای مقاومت فلسطین وارد درگیری‌های سنگینی با نظامیان صهیونیست در شهر رفح شده‌اند.

علاوه بر بخش‌های مختلف نوار غزه، مناطق جنوبی لبنان نیز بامداد امروز شاهد حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی بود.

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که توپخانه رژیم صهیونیستی اطراف منطقه کفرشوبا واقع در جنوب لبنان را زیر آتش گرفت.

این حملات توپخانه ای اطراف منطقه الخیام در جنوب لبنان را نیز دربرگرفت.

حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به کرانه باختری

از سوی دیگر حملات نظامیان صهیونیست به شهرها و بخش‌های مختلف کرانه باختری طی بامداد امروز با درگیری با ساکنان این مناطق همراه شد.

خبرنگار شبکه الجزیره از حمله نظامیان صهیونیست به منطقه کفراللبد واقع در شرق طولکرم و وقوع درگیری در این منطقه میان متجاوزان و شهروندان فلسطینی خبر داد.

نظامیان صهیونیست همچنین به منطقه الظهر واقع در بیت امر در شمال الخلیل چندین نوبت حمله کردند.

این عناصر متجاوز به مناطق مجاوز بیمارستان العربی در نابلس نیز یورش بردند. نبرد نیروهای مقاومت با اشغالگران صهیونیست در منطقه رفیدیا واقع در نابلس مجدداً از سر گرفته شد.

مناطق دیر سامت در جنوب الخلیل، حبله در جنوب قلقیلیه و شهر اریحا نیز شاهد این حملات و بازداشت بی دلیل ساکنان آنها بودند.

علاوه بر حملات نظامیان صهیونیست به کرانه باختری شهرک نشینان تروریست نیز به منطقه دیر دبوان واقع در شرق رام الله حمله کردند.

منابع پزشکی فلسطین اعلام کردند که در این یورش‌های شهرک نشینان صهیونیست به منطقه مذکور و خرد شدن شیشه‌های خودروی اورژانس توسط آنها دست کم هفت جوان فلسطینی زخمی شدند.

همچنین یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جریان حمله به منطقه خربثا بی حارث واقع در رام الله زخمی شد.

نظامیان صهیونیست به منطقه عنبتا واقع در طولکرم نیز یورش بردند.

بمباران زمینی و هوایی مناطق مختلف نوار غزه

اقدام وزیر جنگ تل آویو علیه نخست وزیر سابق

از سوی دیگر گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که اختلافات سیاسی میان مقامات رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی و تجاوز تل آویو به نوار غزه تشدید شده است.

بر اساس گزارش شبکه المیادین، یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی سخنرانی ایهود باراک نخست وزیر سابق این رژیم را در میان نظامیان صهیونیست لغو کرد.

این اقدام گالانت در پی آن انجام شد که ایهود باراک پیشتر از اعتراضات جاری در اراضی اشغالی علیه عملکرد مقامات سیاسی در قبال جنگ غزه حمایت کرده بود.

وحشت صهیونیست‌ها از قدرت نمایی حزب الله

این در حالی است که قدرت نمایی حزب الله لبنان در جبهه شمالی و تشدید حملات نیروهای مقاومت اسلامی علیه مواضع رژیم صهیونیستی باعث ترس و وحشت محافل رسانه‌ای این رژیم شده است.

شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد: حزب الله تبدیل به تهدید اصلی علیه اسرائیل شده است.

این رسانه‌ها تاکید کردند: ما شاهد به آتش کشیده شدن مناطق شمالی با موشک‌های حزب الله و حبس شدن ده‌ها هزار شهرک نشین خارج از منازل خود هستیم.

نظر شما