شناسهٔ خبر: 67258624 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشف بیش از ۳ تن چوب قاچاق در بجنورد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۳ تن و ۴۳۲ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال خبر داد.

صاحب‌خبر -

کشف بیش از ۳ تن چوب قاچاق در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛سرهنگ تقی توئی گفت: در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق، پنجمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با تخریب جنگل‌ها و قاچاق فرآورده‌های جنگلی به مرحله اجرا گذاشته شد. 
وی افزود: با تلاش ماموران و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد که فردی در حال تردد به وسیله یک دستگاه کامیونت مسقف حامل چوب تاغ قاچاق در جاده امین الله است، بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت. 
وی با بیان اینکه تیمی از کارآگاهان این پلیس به آدرس موصوف اعزام و بعد از روئیت کامیونت، آن را متوقف کردند، گفت: در بازرسی از این خودرو مقدار ۳ تن و ۴۳۲ کیلوگرم چوب قاچاق به ارزش ۱ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال کشف و ضبط شد. 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه متهم به همراه پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما