شناسهٔ خبر: 67258568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۴۰ راس گوسفند قربانی بین نیازمندان سیستان و بلوچستان توزیع شد

زاهدان- ایرنا- مسوول قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی صابرین تهران گفت: ۴۰ راس گوسفند به مناسبت عید قربان بین مردم نیازمند سیستان و بلوچستان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

امیر اتابک افضلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۴۰ راس گوسفند قربانی به مناسبت عید سعید قربان بین مردم شهرستان‌های چاه رحمن، چاه رشید و اسلام آباد در سیستان و بلوچستان توزیع شد.

وی ارزش هر گوسفند را ۱۴۰ میلیون ریال بیان کرد و افزود: در مجموع پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای این اقدام خداپسندانه هزینه شده است.

مسوول قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی صابرین تهران گفت: تمام شیوه نامه‌های بهداشتی در ذبح این دام‌ها رعایت شده ضمن اینکه قربانی کردن دام‌ها با نظارت کارشناسان دامپزشکی انجام شده است.

وی عنوان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی و عیدانه در سیستان و بلوچستان به مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود، چراکه به فرموده رهبر معظم انقلاب این موضوع ادامه دار باشد، بنابراین ما نیز در لبیک به ندای ایشان در مسیر مواسات و همدلی انجام وظیفه می‌کنیم.

افضلی ادامه داد: توزیع بسته های عیدانه برای عید غدیر نیز تکرار خواهد شد و به تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب همواره در این مسیر گام برمیداریم.

نظر شما