شناسهٔ خبر: 67258495 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هنرآنلاین | لینک خبر

خادم امیرالمومنین باش/ تامین هزینه‌های تماشای فیلم «ایلیا» برای کودکان مناطق محروم با نذر فرهنگی شما

جشنواره فیلم عمار در راستای گسترش عدالت فرهنگی و در آستانه عید غدیر، اقدام به راه‌اندازی مجدد پویش فرهنگی «مهمان من باش» کرده است که در آن تأمین هزینه بلیت تماشای فیلم «ایلیا جستجوی قهرمان» برای کودکان مناطق کم‌برخوردار و فاقد سینما، با انفاق فرهنگی علاقه‌مندان تأمین می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش هنرآنلاین، در این پویش هزینه بلیت هر تماشاگر ۱۰هزار تومان در نظر گرفته شده است. علاقه‌مندان برای شریک شدن در این نذر فرهنگی می‌توانند به نشانی Ekranmardomi.ir/Guest/Movie/eliya مراجعه و به تعداد مدنظرشان، هزینه بلیت را پرداخت نمایند.

فیلم سینمایی «ایلیا جستجوی قهرمان» داستان یک بازی آنلاین بین‌المللی است که صهیونیست‌ها برای تحریف تاریخ جنگ خیبر و قهرمانی‌های حضرت علی علیه‌السلام آن را ساخته‌اند. آرش که جزء چهار گیمر برتر جهان و یکی از بازیکن‌های این بازی است به نقشه صهیونیست‌ها پی می‌برد. «ایلیا» در قالب فیلمی شاد، قهرمانی‌های حضرت علی علیه‌السلام در جنگ خیبر را برای کودکان به نمایش می‌گذارد و هم‌چنین محتوایی ضدصهیونیستی دارد.

پویش «مهمان من باش» در ادوار قبلی با فیلم‌های «دیدن این فیلم جرم است»، «دیوارکش»، «موقعیت مهدی»، «هناس»، «لوپتو» و ... با همکاری مردم عزیز به خوبی درخشید و توانست سینما و تماشای فیلم‌های ارزشمند را برای مردم مناطق کم‌برخوردار میسر کند.

امید است در این دوره نیز با کمک‌های مردم شریف و هنردوست ملت ایران، تعداد زیادی از کودکان مناطق محروم و فاقد سینما، به تماشای فیلم سینمایی «ایلیا جستجوی قهرمان» بنشینند.

 

نظر شما