شناسهٔ خبر: 67250977 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

تامین هزینه‌های تماشای فیلم ایلیا برای کودکان مناطق محروم با نذر فرهنگی

جشنواره فیلم عمار در راستای گسترش عدالت فرهنگی و در آستانه عید غدیر، اقدام به راه‌اندازی مجدد پویش فرهنگی «مهمان من باش» کرده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، جشنواره فیلم عمار در راستای گسترش عدالت فرهنگی و در آستانه عید غدیر، اقدام به راه‌اندازی مجدد پویش فرهنگی «مهمان من باش» کرده است که در آن تأمین هزینه بلیت تماشای فیلم «ایلیا جستجوی قهرمان» برای کودکان مناطق کم‌برخوردار و فاقد سینما، با انفاق فرهنگی علاقه‌مندان تأمین می‌شود.
در این پویش هزینه بلیت هر تماشاگر ۱۰هزار تومان در نظر گرفته شده است. علاقه‌مندان برای شریک شدن در این نذر فرهنگی می‌توانند به نشانی Ekranmardomi.ir/Guest/Movie/eliya مراجعه و به تعداد مدنظرشان، هزینه بلیت را پرداخت نمایند.
فیلم سینمایی «ایلیا جستجوی قهرمان» داستان یک بازی آنلاین بین‌المللی است که صهیونیست‌ها برای تحریف تاریخ جنگ خیبر و قهرمانی‌های حضرت علی علیه‌السلام آن را ساخته‌اند. آرش که جزء چهار گیمر برتر جهان و یکی از بازیکن‌های این بازی است به نقشه صهیونیست‌ها پی می‌برد. «ایلیا» در قالب فیلمی شاد، قهرمانی‌های حضرت علی علیه‌السلام در جنگ خیبر را برای کودکان به نمایش می‌گذارد و هم‌چنین محتوایی ضدصهیونیستی دارد.
پویش «مهمان من باش» در ادوار قبلی با فیلم‌های «دیدن این فیلم جرم است»، «دیوارکش»، «موقعیت مهدی»، «هناس»، «لوپتو» و ... با همکاری مردم عزیز به خوبی درخشید و توانست سینما و تماشای فیلم‌های ارزشمند را برای مردم مناطق کم‌برخوردار میسر کند.
امید است در این دوره نیز با کمک‌های مردم شریف و هنردوست ملت ایران، تعداد زیادی از کودکان مناطق محروم و فاقد سینما، به تماشای فیلم سینمایی «ایلیا جستجوی قهرمان» بنشینند.

نظر شما