شناسهٔ خبر: 67258440 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری نمایشگاه دریچه‌ای رو به نور در شهرستان اشکذر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکذر گفت: نمایشگاه آثار نقاشی با عنوان دریچه‌ای روبه نور در نگارخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکذر برگزار شده است.

صاحب‌خبر -

زارعیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نمایشگاه آثار نقاشی هنرمند مهسا دهقانی اشکذری با عنوان دریچه‌ای رو به سوی نور در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمایشگاه نقاشی اشکذر برگزار شده است.

او بیان کرد: در این نمایشگاه بیش از ۱۷ اثر هنری به صورت تخصصی از این هنرمند اشکذری به نمایش گذاشته شده است.

زارعیان تصریح کرد: در این آثار هنری ترکیبی از رنگ و نور در ساختمان ها، بنا‌های قدیمی و درب‌های دوران قدیم به تصویر کشیده شده است. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر اظهار داشت: در این آثار هنری ترکیب و کنتراست رنگ‌ها به نقاشی‌ها زیبایی بی بدیلی بخشیده است.

او بیان کرد: کلاس‌های هنری طرح اوقات فراغت نیز در کنار این نمایشگاه شامل طراحی، خوشنویسی، عکاسی، قلمکاری روی مس، سفالگری، کارگردانی و تئاتر در حال برگزاری است.

زارعیان اظهار داشت: این کلاس‌ها از صبح تا بعدازظهر تا ۱۵ شهریور ادامه دارد و علاقه‌مندان به هنر می‌توانند برای ثبت نام به نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر مراجعه کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر گفت: علاقه‌مندان به هنر می‌توانند هر روز از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهر روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از تاریخ ۲۹ خرداد تا ۴ تیر از نمایشگاه بازدید کنند.

نظر شما