شناسهٔ خبر: 67275859 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

با حضور مدیر فرهنگی بهزیستی استان البرز؛

چهارباغ | برگزاری مراسم جشن به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت در مؤسسه اندیشه مطهر فردا

جشنی به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت در مؤسسه غیر دولتی اندیشه مطهر فردا با حضور "مریم قنبرزاده فراهانی" مدیر فرهنگی اداره کل بهزیستی استان البرز،"فاطمه والوکیان" رئیس اداره بهزیستی شهرستان چهارباغ و تنی چند از بانوان سرپرست خانواده تحت پوشش بهزیستی و فرزندانشان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این مراسم "فاطمه والوکیان" رئیس بهزیستی شهرستان چهارباغ گفت: هجدهم ماه ذی الحجة که مصادف با عید سعید غدیرخم است از بزرگ ترین اعیاد مسلمین می باشد.

وی فرارسیدن دهه ولایت و امامت را به کارکنان و جامعه هدف تبریک گفت و از خداوند متعال سلامتی،موفقیت و اتحاد و همدلی همه عزیزان را در سایه توجهات مولای متقیان خواستار شد.
در این مراسم،یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت،در مدح و ثنای مولی متقیّان حضرت امیرالمومنین (ع) مدیحه سرایی نمود که بسیار مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

مدیر امور فرهنگی اداره کل بهزیستی استان البرز نیز در سخنانی اظهار داشت:بزرگداشت غدیر،گرامیداشت شهداء خدمت است و زمینه‌ساز حضور حداکثری و آگاهانه و مؤمنانه مردم در جشن‌های دهه امامت و ولایت است.
وی در ادامه بیان داشت؛غدیر علاوه بر اینکه معرفی ولایت بر حق امیرالمؤمنین(ع) است طرح کلی مدیریت جامعه بر اساس آموزه‌های الهی است.

شایان ذکر است در پایان از سادات و فرزندان بانوان سرپرست خانوار دارای حجاب برتر، با اهداء لوح سپاس و بسته های مواد غذایی تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

برگزاری مراسم جشن به مناسبت دهه امامت و ولایت در مؤسسه اندیشه مطهر فردا برگزاری مراسم جشن به مناسبت دهه امامت و ولایت در مؤسسه اندیشه مطهر فردا برگزاری مراسم جشن به مناسبت دهه امامت و ولایت در مؤسسه اندیشه مطهر فردا برگزاری مراسم جشن به مناسبت دهه امامت و ولایت در مؤسسه اندیشه مطهر فردا برگزاری مراسم جشن به مناسبت دهه امامت و ولایت در مؤسسه اندیشه مطهر فردا برگزاری مراسم جشن به مناسبت دهه امامت و ولایت در مؤسسه اندیشه مطهر فردا برگزاری مراسم جشن به مناسبت دهه امامت و ولایت در مؤسسه اندیشه مطهر فردا برگزاری مراسم جشن به مناسبت دهه امامت و ولایت در مؤسسه اندیشه مطهر فردا

نظر شما