شناسهٔ خبر: 67258242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در کرمانشاه رسما آغاز به کار کرد

کرمانشاه - ایرنا - ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه سه‌شنبه با حضور هواداران این نامزد در میدان آزادی شهر کرمانشاه به طور رسمی افتتاح و راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه در مراسم افتتاحیه انتخابات را یک وظیفه و شرکت در آن را تکلیف مهم سیاسی آحاد مردم جامعه دانست که در تعیین سرنوشت ملت در حوزه های مختلف تاثیرگذار است.

سیداحمد صفوی در ادامه مهمترین امر در انتخابات را انتخاب گزینه اصلح میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و افزود: مهم این است بدانیم چه کسی را برای پیشرفت، عدالت و اجرای برنامه متناسب با جایگاه مهم ریاست جمهوری انتخاب کنیم و اینکه چه کارنامه و معیارهایی باید در نظر بگیریم.

وی همچنین به مدیریت موضوعات مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و نظام بین المللی توسط رییس جمهور با تجربه و توانمند اشاره کرد و افزود: افراد باید به کارنامه موفق نامزدها توجه کنند و برنامه های اجرایی و تحول آفرینی برای کشور داشته باشند.

صفوی در بخش دیگری از سخنان خود؛ محمدباقر قالیباف را مصداق مدیر جهادی، انقلابی و تحول آفرین معرفی کرد که راه های حل مسائل کشور را با نظر صاحب نظران، نخبگان و مدیران قوی در راستای خدمت گذاری هوشمندانه، علمی و عملی به جامعه را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

رییس ستاد محمدباقر قالیباف در استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به کارنامه اجرایی مختلف این نامزد ریاست جمهوری ویژگی شخصیتی و اجرایی او را در میان گزینه مطرح شده شاخص تر و اصلح تر عنوان کرد و گفت: محمدباقر قالیباف شایسته ترین فرد برای منصب رییس جمهوری است.

وی در پایان از مردم خواست در انتخابات حضور آگاهانه داشته باشند و انتخاب فرد اصلح را سرلوحه خود قرار دهند.

ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در کرمانشاه رسما آغاز به کار کرد

معاندان به دنبال تخریب مدیران توانمند نظام مانند آقای قالیباف هستند

عضو شورای مرکزی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان کرمانشاه نیز در ادامه این مراسم، به چهار مولفه قدرت کشورها مانند قدرت نظامی، دیپلماسی، اقتصاد و انسجام اجتماعی اشاره کرد و مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری را از جمله مهمترین نمود انسجام اجتماعی اعلام کرد.

نادر نوروزی به حضور حماسی و مشارکت گسترده مردم ایران در ادوار گذشته به عنوان اهرم قدرت کشور در عرصه جهانی اشاره و بیان کرد: موضوع مهم اول حضور در پای صندوق های رای است و دوم اینکه چه کسی انتخاب شود؟

وی انتخاب فرد اصلح در انتخابات را زیاد پیچیده ندانست و گفت: روشن است باید به سوابق و کارنامه اجرایی نامزدها در طول مدیریت گذشته آنها نگاه کنیم.

نوروزی به کارنامه و سوابق اجرایی محمدباقر قالیباف در طول جنگ تحمیلی به عنوان فرمانده، دوران سازندگی، پست های اجرایی و مناصب دولتی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد که همواره موفق عمل کرده است.

وی در ادامه به دشمنی معاندان و دشمنان با مدیران توانمند و قوی کشورمان اشاره کرد و گفت: دشمنان یا افراد توانمند ما را مانند شهید سلیمانی به شهادت می رسانند و یا با ابزار گسترده تبلیغات رسانه ای آنها را تخریب می کنند.

وی محمدباقر قالیباف را یک مدیر قوی و توانمند معرفی کرد که در پست های اجرایی مختلف کارایی و کارآمدی خود را در دفاع از کشور نشان داده است به همین خاطر دشمنان و معاندان به دنبال تخریب او هستند.

وی گفت: آقای قالیباف در طول انقلاب اسلامی هر جا لازم بوده با تمام وجود در راستای اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی فداکاری کرده است.

نوروزی در پایان همه را مدیون خون شهدا دانست و وظیفه همگانی را مشارکت در انتخابات در راستای پاسداشت خون شهیدان عنوان کرد.

ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در کرمانشاه رسما آغاز به کار کرد

۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز انتخابات، فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی فقدان آیت‌الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رییس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

نظر شما