شناسهٔ خبر: 67258219 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بیگی: روزهای خوب استقلال را از امسال ببینید

پیشکسوت استقلال گفت: امسال استقلال شرایط خوبی دارد و هواداران این تیم می‌توانند در انتظار روزهای خوش باشند. پیشکسوت استقلال گفت: امسال استقلال شرایط خوبی دارد و هواداران این تیم می‌توانند در انتظار روزهای خوش باشند.

صاحب‌خبر -

سعید بیگی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص وضعیت استقلال در فصل گذشته گفت: از نظر نتیجه، استقلال خوب کار کرده و به طور کلی با توجه به اینکه از قبل، همه چیز مقصر قلمداد شده، نتیجه‌گیری خوب بوده است.

وی افزود: تا زمانی که علی خطیر مدیر و جواد نکونام هم سرمربی بود، با وجود تمام مشکلاتی که می‌دیدیم، استقلال عالی پیش می‌رفت و انگار یک کری برای موفقیت استقلال، بین خودی‌ها وجود داشت. در ادامه اما استقلال قهرمانی را از دست داد.

پیشکسوت استقلال در مورد حواشی مربوط به بازی خارج از زمین و اشتباهات داوری توضیح داد: درباره استفاده از VAR و اتفاقات خارج از زمین باید بگویم همه ضرر دیدند. وقتی پس از ۳ سال این همه اخبار در خصوص فساد منتشر می‌شود، گوش‌مان تیز می‌شود که پیگیری کنیم چه خبر شده است. خیلی‌ها می‌خواهند var نباشد و به سودشان است. این مساله را هم در اخبار مربوط به فساد مشاهده کردیم. جز استقلال برخی تیم‌ها می‌خواستند در لیگ بمانند و نیاز به VAR داشتند اما متضرر شدند.

بیگی درباره استراتژی استقلال در فصل آینده توضیح داد: استقلال حالا این روزها مالک دارد. دیگر سهامدار نمی‌تواند بگوید چون من سهم خریده‌ام پس تیم مال من است یا پیشکسوتان هر کدام ادعای مالکیت کنند. واگذاری استقلال به هولدینگ اتفاق خوبی بود و حالا من می‌توانم نوید روزهای خوبی به هواداران استقلال بدهم. آن‌ها می‌توانند استقلال موفق را از امسال به بعد ببینند.

وی در پایان گفت: عملکرد هواداران می تواند مثل لبه شمشیر باشد. آن‌ها می‌توانند یک تیم را زمین بزنند یا به اوج برسانند. روی سکوها هیچ‌وقت برای جواد نکونام کم نگذاشتند اما به نظر می‌رسد همیار جواد نبودند.

انتهای پیام/

نظر شما