شناسهٔ خبر: 67258189 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار قزوین: جشن غدیر فرصت مغتنمی برای افزایش شور انتخاباتی است

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: برناتمه‌ها و مراسم جشن غدیر فرصت مغتنمی است تا شور و مشارکت انتخاباتی در سطح شهر قزوین افزایش یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس کاظمی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی برگزاری مراسم جشن عید سعید غدیر خم تصریح کرد: همزمانی ایام انتخابات و جشن بزرگ غدیر فرصت مناسبی برای ارایه کارهای متفاوت است و باید از این فرصت ویژه استفاده کرد.

وی ادامه داد: همزمانی جشن غدیر با آخرین روز مناظرات انتخاباتی فرصتی است تا تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته شود و ستادهای انتخاباتی باید همکاری و همیاری لازم را با جشن های خیابانی داشته باشند.

کاظمی گفت: تمامی مسوولان ستادهای انتخاباتی ملزم به رعایت قوانین و مقررات تعیین شده بوده و بدون ملاحظه با هرگونه تخلفی در نظر ناظران برخورد می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه هماهنگی با فرمانداری قزوین دارای اهمیت است، خاطرنشان کرد: مسدود کردن معابر نباید نارضایتی به وجود بیاورد، بنابراین نیاز است که اطلاع رسانی گسترده نسبت به این موضوع انجام شود.

گفتنی است، در این نشست با تاکید بر اهمیت ویژه این روز و بررسی تجارب سال های گذشته در خصوص هم افزایی بین دستگاه‌ها و مجموعه‌های مردمی در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر این عید بزرگ تبادل نظر شد.

نظر شما