شناسهٔ خبر: 67261853 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

همزمانی جشن غدیر و تبلیغات انتخابات یک فرصت ویژه است - اکونیوز

اقتصاد ایران: قزوین- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: همزمانی جشن غدیر و تبلیغات انتخابات یک فرصت ویژه است و باید از این ظرفیت و فرصت استفاده کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر عباس کاظمی صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی برگزاری مراسم جشن عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: همزمانی ایام انتخابات و جشن بزرگ غدیر فرصت مناسبی برای ارائه کارهای متفاوت است.

وی افزود: با توجه به همزمانی جشن غدیر با آخرین روز مناظرات انتخاباتی باید تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته شود و ستادهای انتخاباتی لازم است همکاری و همیاری لازم را با جشن‌های خیابانی داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: کلیه مسئولان ستادهای انتخاباتی ملزم به رعایت قوانین و مقررات تعیین شده هستند، نظارت به صورت مستمر اجرا و بدون ملاحظه با تخلفات برخورد می‌شود.

وی گفت: تمهیدات امنیتی و ترافیکی باید اندیشیده شود و در این میان هماهنگی با فرمانداری قزوین دارای اهمیت است، از طرفی مسدود کردن معابر نباید نارضایتی‌ای به وجود بیاورد بنابراین نیاز است که اطلاع رسانی گسترده نسبت به این موضوع انجام شود.

گفتنی است؛ در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت ویژه این روز و بررسی تجارب سال‌های گذشته در خصوص هم افزایی بین دستگاه‌ها و مجموعه‌های مردمی در جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این عید بزرگ تبادل نظر شد.

برچسب‌ها:

نظر شما