شناسهٔ خبر: 67258137 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آماده سازی ۳۰ مدرسه برای اسکان مسافران تابستانی در کرمانشاه

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۳۰ مدرسه استان برای اسکان مسافران تابستانی آماده شده است.

صاحب‌خبر -

آماده سازی ۳۰ مدرسه برای اسکان مسافران تابستانی در کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، فردین یاوری گفت: در مجموع ۱۹۸ کلاس درس در مدارس استان برای اسکان مسافران تابستانی آماده شده که این کلاس‌های درس به دو دسته کلاس «ویژه» و گروه «الف» تقسیم بندی می‌شوند.

یاوری با بیان اینکه امسال ارائه خدمات با کیفیت به مسافران تابستانی را در اولویت گذاشته‌ایم، تصریح کرد: کلاس‌های «ویژه» مجهز به امکاناتی شامل تختخواب، فرش، پتو، بالش، وسایل خنک کننده و یخچال و تلویزیون بوده و حمام و آشپزخانه مشترک دارند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: کلاس‌های درس گروه «الف» هم همه امکانات کلاس‌های ویژه بجز تختخواب را دارا هستند.

در سال‌های گذشته کلاس‌های گروه «ب» و «ج» را هم با امکانات محدودتری آماده پذیرایی از مسافران تابستانی می‌کردیم که امسال این نوع خدمات‌دهی را حذف کرده‌ایم.

همچنین مهمان‌سرا‌ها و مرکز رفاهی نیز در استان برای اسکان مسافران تابستانی در نظر گرفته شده است.

 اولویت پذیرش در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش با فرهنگیان است، اما در صورت وجود ظرفیت خالی امکان اسکان دیگر اقشار نیز در مدارس وجود دارد.

در استان ۱۰ پایگاه برای پذیرش میهمانان تابستانی دایر شده.

 پایگاه‌های تابستانی فعالیت خود را شروع کرده و تا ۱۶ شهریور آماده پذیرش و اسکان مسافران تابستانی هستند.

 تابستان سال گذشته بیش از ۸۳ هزار نفر روز در مدارس و مراکز رفاهی استان کرمانشاه اسکان داده شدند.

پیش بینی می شود امسال اسکان مسافران تابستانی در مدارس استان از مرز ۱۰۰ هزار نفر روز عبور کند.

نظر شما