شناسهٔ خبر: 67258040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه همدان: مدت زمان برگزاری جلسات در مساجد نباید طولانی شود

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه زمان آغاز جلسات نباید همزمان با اقامه نماز باشد گفت: مدت زمان برگزاری نشست ها و برنامه‌های مختلف در مساجد، نباید طولانی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز چهارشنبه در جمع اعضای هیات امنای مساجد شهر همدان اظهار کرد: امام جماعت باید در مسجد محل مرجعیت داشته باشد و بتواند برای رفع مشکلات مردم و محله تلاش و اقدام موثر انجام دهد.

وی با اشاره به نقش محوری مساجد در پاسداری از فرهنگ دینی و انقلابی خاطر نشان کرد: خدمت در سنگر مسجد و بیت الله به واقع توفیقی بزرگ و الهی و از بزرگترین توفیقات محسوب می شود و برای این توفیق شاکر خداوند باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: برای آباد کردن مساجد همه باید تلاش کنیم و از این موضوع نباید غافل شویم.

آیت الله شعبانی موثقی اظهار کرد: گردهمایی اعضای هیات امنای مساجد ایده خوبی است که می‌تواند برکات بسیاری داشته باشد و در این جلسات از تجربیات و دستاوردهای مختلف می‌توان استفاده کرد.

امام جمعه همدان افزود: در انتخابات هیات امنای مساجد، باید به سمتی حرکت کنیم که مسجد به صورت مردمی اداره شود و مرکز امور رسیدگی به مساجد نیز به عنوان ناظر عمل کند.

استان همدان حدود ۲ هزار مسجد دارد.

نظر شما