شناسهٔ خبر: 67258029 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

عکس معنادار توئیتر پزشکیان از آذری جهرمی /وزیر روحانی: به شایعات توجه نکنید، پای کار آقای پزشکیان ایستاده ایم، محکم و بدون تردید

آذری جهرمی در پست تلگرامی جدید بر حمایتش از پزشکیان تاکید کرد و نوشت: پای کار آقای دکتر مسعود پزشکیان ایستاده ایم، محکم و بدون تردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته برخی رسانه ها مدعی اختلاف آذری جهرمی با ستاد تبلیغاتی پزشکیان شدند. در واکنش به این ادعا علی تاجرنیا، رئیس ستاد تهران مسعود پزشکیان، درباره شایعه کناره‌گیری محمدجواد آذری جهرمی از ستاد آقای پزشکیان گفت: برخی بحث‌هایی داشتند و ادعا کردند آقای آذری جهرمی به دنبال پست و مقام است و ایشان به دلیل آنکه چنین رویکردی وجود نداشته باشد از ستاد آقای پزشکیان کناره‌گیری کردند و رویکرد قهرآمیزی با ستاد نداشتند و گفتند قطعا هم در دولت آقای پزشکیان پستی نخواهند داشت.

به دنبال این ادعا آذری جهرمی با انتشار فیلم حمایتی از پزشکیان در کانال تلگرامی اش نوشت: ممنون میشم بر من منّت بگذارید و این ویدئو رو ببینید و دست به دست کنید. توی گروه ها بفرستید و با دوستانتون به اشتراک بگذارید. من این صحبت ها رو برای منافع خودم نزدم. مطمئن باشید که حتی اگر به من پیشنهادی شد، در دولت بعد مسئولیتی در کابینه احتمالی آقای پزشکیان نخواهم پذیرفت، این رو گفتم که بدونید این سخنان رو تنها و تنها به خاطر دغدغه و برای ایران زدم.

او در ادامه شب گذشته پستی دیگر در کانال تلگرامی اش منتشر کرد و نوشت؛

به شایعات توجه نکنید!

پای کار آقای دکتر مسعود پزشکیان ایستاده ایم، محکم و بدون تردید.

عکسی که توئیتر پزشکیان منتشر کرد

توئیتر مسعود پزشکیان نیز با انتشار عکسی معنادار از آذری جهرمی در کنار پزشکیان به شایعات پاسخ داد و نوشت؛«باهم برای ایران»

عکس معنادار توئیتر پزشکیان از آذری جهرمی /وزیر روحانی: به شایعات توجه نکنید، پای کار آقای پزشکیان ایستاده ایم، محکم و بدون تردید

نظر شما