شناسهٔ خبر: 67252789 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مردم‌سالاری‌آنلاین | لینک خبر

کناره گیری آذری جهرمی از ستاد پزشکیان صحت دارد؟ - مردم سالاری آنلاين

رئیس ستاد تهران مسعود پزشکیان دلیل کناره گیری آذری جهرمی از این ستاد را تشریح کرد و گفت: ایشان رویکرد قهرآمیزی با ستاد نداشتند و گفتند قطعا هم در دولت آقای پزشکیان پستی نخواهند داشت.

صاحب‌خبر - به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ علی تاجرنیا، رئیس ستاد تهران مسعود پزشکیان، درباره شایعه کناره‌گیری محمدجواد آذری جهرمی از ستاد آقای پزشکیان گفت: برخی بحث‌هایی داشتند و ادعا کردند آقای آذری جهرمی به دنبال پست و مقام است و ایشان به دلیل آنکه چنین رویکردی وجود نداشته باشد از ستاد آقای پزشکیان کناره‌گیری کردند و رویکرد قهرآمیزی با ستاد نداشتند و گفتند قطعا هم در دولت آقای پزشکیان پستی نخواهند داشت.

همچنین بنابر گزارش ایلنا، آذری جهرمی با انتشار پستی در کانال تلگرامی اش نوشت: ممنون میشم بر من منّت بگذارید و این ویدئو رو ببینید و دست به دست کنید. توی گروه ها بفرستید و با دوستانتون به اشتراک بگذارید. من این صحبت ها رو برای منافع خودم نزدم. مطمئن باشید که حتی اگر به من پیشنهادی شد، در دولت بعد مسئولیتی در کابینه احتمالی آقای پزشکیان نخواهم پذیرفت، این رو گفتم که بدونید این سخنان رو تنها و تنها به خاطر دغدغه و برای ایران زدم.

نظر شما