شناسهٔ خبر: 67258028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دولت سیزدهم بیش از ۹ هزار میلیارد ریال در زیرساخت‌های اشنویه سرمایه گذاری کرد

ارومیه- ایرنا- فرماندار اشنویه با اشاره به سرمایه گذاری ۹ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم در توسعه زیرساخت های این شهرستان گفت: نزدیک به ۶۰۰ طرح عمرانی طی سه سال گذشته با همت دولت در این منطقه به بهره برداری رسیده است.

صاحب‌خبر -

سیدعلی ترابی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر آن، ۶ هزار میلیارد ریال دیگر برای اجرای پنج طرح عمرانی در این شهرستان که عملیات اجرایی آنها آغاز شده، در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: پایان گازرسانی و آسفالت راه روستاهای اشنویه از جمله اقداماتی است که به همت دولت سیزدهم در شهرستان اشنویه به سرانجام رسیده و زمینه ارتقای رفاه مردم روستایی این منطقه را فراهم کرده اتس.

وی اظهار کرد: اتمام عملیات ساخت سد چپرآباد، اعطای یک هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال، ایجاد بیش از سه هزار فرصت شغلی در شهرستان و افتتاح طرح های اقتصادی مهم از جمله واحد تولید کنسانتره ، گلوکز شیرین و دهها سردخانه از جمله فعالیت های دولت سیزدهم در اشنویه بوده است.

فرماندار اشنویه ادامه داد: تحقق فعالیت دوباره معدن سیلیس ترسه بلاغ، اجرای طرح‌های هادی در روستاها و آسفالت معابر ۱۲ روستا و رشد قابل توجه در زمینه های زیربنایی نظیر برق، مخابرات و آب روستایی از جمله دیگر اقدامات دولت سیزدهم در این شهرستان بوده است.

ترابی گفت: یکی دیگر از خدمات دولت سیزدهم در شهرستان اشنویه که با همت استاندار آذربایجان غربی تحقق یافت، تصویب طرح بازگشایی مرز کیله شین در کارگروه ویژه مرزی کشور بود که می تواند بسیاری از گره های این شهرستان را باز کند.

وی تاکید کرد: آیت الله شهید رییسی، شهید شاخصی است که تمامی خدمتگزاران و کارگزاران برای خدمت صادقانه و بی منت باید از ایشان الگو بگیرند و راه این شهید بزرگوار را ادامه دهند.

به گزارش ایرنا، شهرستان اشنویه در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و در حدود ۷۵ کیلومتری ارومیه، مرکز استان واقع شده است.

این شهرستان تا پیش از فعالیت دولت سیزدهم، شهرستانی محروم بود که با تلاش های صورت گرفته روند محرومیت زدایی از آن با سرعت ادامه دارد.

نظر شما