شناسهٔ خبر: 67257949 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

خریداران فیدلیتی پرایم می‌توانند خودرو خود را به فیدلیتی پرستیژ تغییر دهند + شرایط و جزئیات

صاحب‌خبر -

شرکت بهمن موتور با انتشار بخشنامه‌ای، شرایط تغییر فیدلیتی پرایم به فیدلیتی پرستیژ را برای خردادماه 1403 اعلام کرده است. جزئیات بیشتر را در گجت نیوز بخوانید.

در جدیدترین اخبار خودرو، شرکت بهمن موتور شرایط تغییر فیدلیتی پرایم به فیدلیتی پرستیژ را برای خریداران این محصول اعلام کرده است.

شرایط تغییر فیدلیتی پرایم به فیدلیتی پرستیژ

متقاضیان تبدیل فیدلیتی پرایم به پرستیژ، می‌توانند در بازه زمانی فعال بودن این طرح، یعنی از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 31 خرداد 1403 تا ساعت 24 روز یکشنبه 3 تیر ماه (یا زمان تکمیل ظرفیت)، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات بهمن موتور به آدرس bahman.iranecar.com، نسبت به واریز مبلغ مابه‌التفاوت اقدام کنند.

بهمن موتور اعلام کرده که ظرفیت این طرح محدود و مختص آن دسته از متقاضیان است که موعد تحویل خودرو آن‌ها اردیبهشت و مرداد 1403 بوده و تاکنون خودرویی دریافت نکرده‌اند. همچنین این طرح هرگز تمدید نخواهد شد.

فیدلیتی پرستیژ فیدلیتی پرستیژ

البته طرح تبدیل فیدلیتی پرایم به پرستیژ اختیاری است و متقاضیان نسخه پرایم هیچ اجباری در تبدیل خودرو خود به مدل پرستیژ ندارند.

خوب است بدانید در این طرح، فیدلیتی پرستیژ تیپ 1 با قیمت 1 میلیارد و 622 میلیون تومان عرضه می‌شود؛ این یعنی متقاضیان تبدیل فیدلیتی پرایم تیپ 1 به پرستیژ تیپ 1 بایستی مابه‌التفاوتی 213 میلیون تومانی را بپردازند.

متقاضیان تبدیل فیدلیتی پرایم تیپ 2 به فیدلیتی پرستیژ تیپ 2 نیز با توجه به عرضه این خودرو با قیمت 1 میلیارد و 634 میلیون تومان در این طرح، بایستی مابه‌التفاوت 221 میلیون تومانی را پرداخت کنند.

موعد تحویل خودروهای طرح تبدیل مذکور نیز هفته سوم مرداد ماه 1403 اعلام شده است. در ادامه و در جدول زیر، جزئیات شرایط تبدیل اختیاری فیدلیتی پرایم به پرستیژ را می‌بینید:

نام خودرو فیدلیتی پرایم تیپ ۱ فیدلیتی پرایم تیپ ۲
نام خودرو قابل انتخاب فیدلیتی پرستیژ تیپ ۱ فیدلیتی پرستیژ تیپ ۲
کد محصول جدید BMCFDL04 BMCFDL05
مبلغ نهایی خودرو ۱.۶۲۲.۶۶۳.۰۰۰ تومان ۱.۶۳۴.۷۶۶.۰۰۰ تومان
مابه‌التفاوت قابل پرداخت ۲۱۳.۷۳۰.۰۰۰ تومان ۲۲۱.۰۴۰.۰۰۰۰ تومان
موعد تحویل خودرو هفته سوم مردادماه ۱۴۰۳ هفته سوم مردادماه ۱۴۰۳
مدل خودرو 1403 1403
رنگ‌های قابل عرضه سفید، مشکی سفید، مشکی

در پایان، شما را به مطالعه مطالب معرفی و بررسی فیدلیتی XB1 و بهمن ریسپکت 2 در گجت نیوز دعوت می‌کنیم.

ویدیو مرتبط
مطالب بیشتر در گجت نیوز:
اوپل موکا به سامانه وارداتی ها اضافه شد مدل 2025 شاسی بلند جذاب ایسوزو MU-X با طراحی و امکانات جدید معرفی شد اوپل کورسا، نسل جدید هاچ بک جوان‌پسند آلمانی در سامانه وارداتی‌ها لیست شد شرایط فروش نقد و مرحله‌ای کامیون های دیما دیزل (خرداد و تیر ۱۴۰۳)

نظر شما