شناسهٔ خبر: 67257737 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

آغاز زودهنگام پروژه‌های توسعه محلی تهران در سال ۱۴۰۳

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: مناقصه پروژه‌های توسعه محلی پایتخت در سال ۱۴۰۳ بسیار زودتر از سالهای قبل انجام شد و نه تنها پیمانکاران عمده پروژه‌ها انتخاب شده بلکه اجرای بسیاری از طرح‌ها نیز آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

میثم مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه در سال ۱۴۰۳ بالغ بر ۹ همت به پروژه‌های توسعه محلی اختصاص یافت، اظهار کرد: این پروژه‌ها از طرح رصد نظام مسائل محلات مبتنی بر ترجیحات، مطالبات و خواسته‌های مردم برگرفته از طرح «من شهردارم» شکل گرفت.

وی همچنین تصریح کرد: بر اساس اطلاعات دریافت شده از فرم‌هایی که از کنش‌گران شهری در ابتدای دوره و سالهای اخیر از جمله شورایان و نخبگان شهری اخذ شده بود، مسائل و مشکلات تبدیل به پروژه شد و در بودجه امسال نیز مورد توجه قرار گرفت.

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در طول این مدت نقطه نظرات مردم پایش شد و شهرداری را الزام کردیم که لایحه بودجه را مبتنی بر سامانه من شهردارم تدوین کند، یادآور شد: یک بخش از این سامانه شامل نظرسنجی پروژه‌ها و انتخاب اولویت‌ها در محلات بود و در بخشی دیگر شهروندان می‌توانستند به صورت ایجابی خارج از قالب نظرسنجی، پروژه‌های مدنظر خود را مطرح کنند.

آغاز زودهنگام پروژه‌های توسعه محلی تهران در سال ۱۴۰۳

وی با اعلام اینکه موارد در کمیته بودجه مورد بررسی قرار گرفت و بخش بسیار زیادی از مطالبات تبدیل به پروژه‌های توسعه محلی شد، اظهار کرد: مکاتبات و پیگیری‌هایی در این راستا داشتیم و با همکاری کمیسیون برنامه و بودجه شورا، معاونت برنامه‌ریزی، معاونت هماهنگی امور مناطق و معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران مناقصات بسیار زودتر انجام و تا ابتدای خردادماه پیمانکار عمده پروژه‌ها تعیین شد و کار را آغاز کردند.

مظفر همچنین خاطرنشان کرد: با تعامل بین شورا و شهرداری و معاونت هماهنگی امور مناطق با جهش خوبی در اجرای پروژه‌های توسعه محلی روبه‌رو هستیم و گزارش اقدامات را به زودی در صحن شورا ارائه خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما