شناسهٔ خبر: 67257638 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

طرح پایش و رصد پرونده‌های اشتغال و مسکن در شهرستان‌های استان اصفهان

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: طرح پایش و رصد پرونده‌های اشتغال و مسکن در شهرستان‌های استان اصفهان با هدف بهبود فرآیند خدمات‌رسانی به جامعه‌ هدف در این دو حوزه از روز دوم ماه جاری از شهرستان‌های تیران و کرون و فریدن آغاز شد.

صاحب‌خبر -

   به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، سید کمال صدیقی افزود: نظارت دقیق و موثر بر طرح‌های اشتغال و مسکن در سطح استان در بازه زمانی اردیبهشت و خرداد ماه ۱۴۰۳ با برنامه‌ریزی که انجام شده است نوید بخش بهبود خدمات‌رسانی به جامعه هدف و رفع چالش‌ها و مسایل مرتبط خواهد بود.

وی اظهار داشت: از آنجایی که مسکن از مطالبات اصلی جامعه‌ هدف بهزیستی می‌باشد، ضرورت دارد ابتدا پروژه‌های مسکن که درسال‌های قبل با استفاده از ظرفیت و مشارکت افراد خیر و نیکوکار و تسهیل خدمات بخش دولتی شروع شده است با جدیت پیگیری و تعیین تکلیف و در راستای تحقق شعار سال جدید از تمام ظرفیت‌های اجتماعی برای خانه‌دار شدن مددجویان استفاده نمود.

صدیقی ادامه داد:  سال گذشته در این بخش با مساعدت استاندار، فرمانداران، شوراهای شهر و روستا، شهرداران، دهیاران، بنیاد مسکن‌ انقلاب اسلامی، اداره راه و شهرسازی، حساب ۱۰۰ امام خمینی(ره)، بنیاد علوی، انجمن خیرین مسکن ساز استان و.... گام‌های موثری در راستای اتمام و واگذاری واحدهای نیمه تمام سال‌های گذشته برداشته شد که امیدواریم این روند با حضور فعال خیرین شیب رو به رشد ملموسی‌تری به خود گیرد.

نظر شما