شناسهٔ خبر: 67257408 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

چالش برگزاری لیگ برتر با VAR؛ کدام ورزشگاه‌ها توانایی میزبانی ندارند؟

به نظر می‌رسد تعداد زیادی از ورزشگاه‌های لیگ برتر، در حال حاضر توانایی میزبانی از سیستم کمک داور ویدیویی را ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از روزنو فدراسیون فوتبال امروز اعلام کرد فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با سیستم کمک داور ویدیویی VAR برگزار خواهد شد. اکنون این سؤال به وجود می‌آید که با حضور VAR در فوتبال ایران، کدام یک از ورزشگاه‌های کشور قابلیت استفاده از این سیستم در مسابقات را دارند.

به نقل از تسنیم، طبق پیگیری‌ها تا این لحظه ورزشگاه‌های آزادی تهران، نقش جهان اصفهان، شهدای فولاد اهواز، یادگار امام تبریز و شهید سلیمانی سیرجان امکان استفاده از سیستم VAR را دارند.

با این شرایط، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، شمس آذر قزوین، مس رفسنجان، نساجی مازندران، هوادار، استقلال خوزستان، خیبر خرم‌آباد و چادرملو اردکان باید برای بازی‌های خانگی خود حتماً امکان فراهم کردن استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی VAR را فراهم آورند، در غیر این صورت باید ورزشگاه دیگری را معرفی کنند.

خبر دیگر اینکه، ورزشگاه پاس قوامین به‌صورت رسمی از چرخه میزبانی از تیم‌های تهرانی خارج شد و امکان استفاده از این ورزشگاه برای برگزاری مسابقات وجود ندارد. باید دید با این شرایط، هوادار تهران بازی‌های خانگی‌اش را در کدام ورزشگاه برگزار خواهد کرد.

 
 
 

نظر شما