شناسهٔ خبر: 67257364 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آغاز بکار ششمین نمایشگاه تخصصی دوچرخه و موتورسیکلت یزد

حمید رضا دهقان

ششمین نمایشگاه تخصصی دوچرخه و موتور سیکلت و تجهیزات وابسته و همچنین چهارمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی باشگاه‌ها در محل شهرک نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

«محمدعلی شاه‌حسینی» معاون اقتصادی و گردشگری استاندار یزد در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و شروع اوقات فراغت دانش آموزان، برگزاری این نمایشگاه بهترین فرصت برای افرادی است که قصد خرید موتورسیکلت و یا دوچرخه را دارند.

وی اظهار کرد: همچنین مشارکت کنندگان این نمایشگاه در زمینه قطعات یدکی،آخرین تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و متخصصان قرار خواهند داد.

معاون استاندار افزود: معرفی کالا و خدمات، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، پیدا کردن بازارهای جدید به صورت تخصصی و افزایش اطلاعات متخصصان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه فضای رقابتی بین تولیدکنندگان و ایجاد می کند، گفت: حضور در نمایشگاه، فرصت مغتنمی برای عرضه توانمندی‌ها و تبادل دانش فنی شرکت‌هاست.

شاه‌حسینی در پایان با بیان این که نمایشگاه تا اول تیرماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ برای بازدید عموم دایر است، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه مشارکت‌کنندگان محصولات خود را با شرایط اقساطی و تخفیف ویژه نمایشگاهی عرضه می کنند.

انتهای پیام

نظر شما