شناسهٔ خبر: 67257279 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهرداری شیراز در ریل سازندگی و پیشرفت قرار دارد

بخشی از هفتاد‌وپنجمین جلسه شورای معاونین شهرداری شیراز به تکریم و معارفه برخی مدیران اختصاص که در آن بر چرخش مدیریتی مرسوم و تحول ساختاری تأکید شد.

صاحب‌خبر -

بخشی از هفتاد‌وپنجمین جلسه شورای معاونین شهرداری شیراز به تکریم و معارفه برخی مدیران اختصاص که در آن بر چرخش مدیریتی مرسوم و تحول ساختاری تأکید شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این جلسه اظهار کرد: این چرخش مدیریتی باعث استفاده از ظرفیت دیگر افراد در مدیریت‌ها و تقویت دستگاه‌ها می‌شود.

سید ابراهیم حسینی بر تکریم افراد تصریح و ادامه داد: باید از تجربیات افراد استفاده شود.

او با بیان اینکه همواره تاکید بر انجام کلیه امور طبق قانون است گفت: برنامه ریزی‌ها باید به طوری تنظیم شود که مدیران طبق ضوابط و مقررات با همراهی ناظرین شورای اسلامی شهر در مناطق و سایر بخش‌های شهرداری اقدامات خود را انجام دهند.

شهردار کلان‌شهر شیراز نیز با بیان اینکه تغییر و تحول در جهت تعالی و رشد دستگاه مرسوم است، مدیران پیشین و جدید را تکریم کرد.

محمدحسن اسدی با تصریح بر حساسیت معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی بر نقش مؤثر معاون پیشین این معاونت تأکید و خواستار استفاده از تجربیات وی شد.

او همچنین تحولات در حوزه برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی که تحولات کل شهرداری را رقم می‌زند، را سرلوحه کار این معاونت دانست.

شهردار کلان‌شهر شیراز همچنین ویژگی‌های شهردارانی که در این آیین مورد تکریم و معارفه قرار گرفتند، را برشمرد و از زحمات آنها تقدیر کرد.

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز نیز اظهار کرد: اگر امروز در مجموعه شهرداری اقدامات کم‌نظیر و بی‌نظیری رخ داده در سایه همدلی، هماهنگی اعضای شورای اسلامی شهر و بدنه مدیریتی خود شهرداری است که انتظار داریم این مسیر خدمت‌رسانی به مردم تقویت شود.

نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز نیز بر تقویت حرکت شهرداری این کلان‌شهر تأکید کرد.

علیرضا اسکندری با ابراز انتظار از مدیران جدید بیان کرد: مدیران جدید در مسیر تقویت اقدامات مثبت که مدیران پیشین انجام داده اند، حرکت کرد.

محمود صفایی با تصریح بر این موضوع که مدیران جدید، در راستای مسیر مدیران قبلی حرکت کنند، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های مختلف موجب تقویت و پویایی مجموعه شهرداری شیراز می‌شود.

قائم‌مقام شهردار شیراز نیز که از نظم سیستماتیک شهرداری شیراز سخن می‌گفت، این مقوله را نشان از تلاش معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی دانست.

آرش فرج‌زاده تصریح کرد: به دلیل تلاش‌های انجام‌شده در معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی، همه اقدامات شهرداری شیراز قابل رصد بوده و برنامه‌ریزی‌ها با اطلاعات دقیق قابل انجام است.

به گفته او؛ با سامانه‌های راه‌اندازی شده در حوزه برنامه‌ریزی، کنترل در پروژه‌ها و بودجه صورت می‌پذیرد که در سال‌های قبل وجود نداشت.

قائم‌مقام شهردار شیراز همچنین بیان کرد: شهرداری این کلان‌شهر در ریل پیشرفت و سازندگی قرار دارد.

گفتنی است، طی این مراسم علی فراشاییان به‌عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز معارفه و از زحمات محمدعلی راضی معاون پیشین تجلیل و وی به عنوان مشاور و دستیار در امور برنامه‌ریزی معارفه شد.

همچنین شهرام سبزیان‌فرد در سمت سرپرست منطقه ۵، سید عباس هاشمی‌نژاد سرپرست منطقه ۱۰ و بهزاد پرنیان به عنوان سرپرست منطقه ۱۱ شهرداری شیراز معارفه و از زحمات مرحوم رضا مسعودی شهردار فقید منطقه ۵ و اردلان رزمجویی در سمت سرپرستی این منطقه، شهرام سبزیان‌فرد شهردار سابق منطقه ۱۰ و علی فراشاییان شهردار سابق منطقه ۱۱ تجلیل بعمل آمد.

نظر شما